بانک ملی به بیش از ۹۰ هزار تولیدی تسهیلات داد

در 11 ماه 1393

بانک ملی به بیش از ۹۰ هزار تولیدی تسهیلات داد

نقدینه- بانک ملی ایران در یک سال گذشته در بخش‌های مختلف اقتصادی در راستای حمایت از تولید، اشتغال و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند به کمک‌های مالی، تسهیلات گوناگون پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، این تسهیلات شامل سرمایه در گردش در حمایت از تولید و اشتغال، تسهیلات اعطایی به بنگاه‌های زود بازده، تسهیلات قرض‌الحسنه خود اشتغالی و مشاغل خانگی، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و بافت فرسوده شهری، تسهیلات مشارکت مدنی و تهیه لوازم خانوارها، تسهیلات مسکن ایثارگران، تسهیلات فروش اقساطی خرید کالاهای مصرفی با دوام و سایر بخش‌ها نظیر تسهیلات خرد و تسهیلات اعلایی در اجرای طرح‌ها، پروژه‌ها و… می‌باشد.
بانک ملی ایران طی 11 ماه اول سال 1393 به 90 هزار و 197 واحد تولیدی، 54 هزار و 470 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش اعطا کرد.
28 هزار و 860 نفر نیز تسهیلات قرض‌الحسنه خود اشتغالی و مشاغل خانگی ( با معرفی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد شهید، سازمان بهزیستی، وزارت کار و…) به ارزش 2 هزار و 647 میلیارد ریال بهره‌مند شده‌اند.
بانک ملی ایران همچنین در بخش بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و بافت فرسوده شهری نیز 975 میلیارد ریال به 7 هزار و 485 نفر پرداخت کرد.
این بانک 128 هزار و 836 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالاهای مصرفی با دوام داخلی نیز به مبلغ 10 هزار و 544 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

https://naghdineh.ir/page/4539/
لینک مطلب :
چاپ print version