تامین مالی 70 درصد هزینه های ساخت هتل فرودگاه امام از سوی بانک توسعه صادرات

700 میلیارد ریال پرداخت شد

تامین مالی 70 درصد هزینه های ساخت هتل فرودگاه امام از سوی بانک توسعه صادرات

نقدینه-رییس شعبه تجریش بانک توسعه صادرات اعلام کرد که طرح احداث هتل بین المللی فرودگاه امام خمینی(ره) با تامین مالی 700 میلیارد ریالی این بانک به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، ابوالفضل حقدوست افزود: حجم كل پروژه ساخت اولين هتل فرودگاهي كشور بالغ بر هزار ميليارد ريال مي شود كه 70 درصد آن از سوی اين شعبه تامين مالي شده است
به گفته وی، اين پروژه كه به منظور ايجاد شرايط و بسترهاي لازم جهت جذب توريسم و گسترش صنعت گردشگري در اراضي فرودگاه امام خميني (ره) طراحي شده شامل 500 اتاق پذيرايي از مسافران و ساير فضاهاي خدماتي و تفريحي است و در كلاس 3 و 4 ستاره قرار دارد. موقعيت مكاني اين مجموعه و قرارگرفتن آن در نزديكي فرودگاه بين‌المللي ، باعث استقرار گروه هاي مختلف مسافران خارجي خواهد شد كه با اهداف مختلف مانند بازرگاني و تجارت، گردشگري و تفريحي ، علمي  يا سياسي به ايران سفر  مي كنند  و احداث اين هتل تسهيل امور مربوط به آنان را درپی خواهد داشت.

رييس شعبه تجريش بانك توسعه صادرات  تصريح كرد: تأمين مالي اين هتل بين‌المللي كه از تيرماه سال 1390 آغاز شده تاكنون ادامه دارد و پيش‌بيني مي‌شود با تجهيز كامل و توسعه اين مجموعه ، ميزان استقبال مسافران خارجي جهت بازديد از كشور و تمايل شركت هاي هواپيمايي و مسافرتي ساير كشورها جهت انعقاد قرارداد و بهره‌برداري از امكانات ايجاد شده ، افزايش يابد.

https://naghdineh.ir/page/4517/
لینک مطلب :
چاپ print version