تشکیل کمیته مشترک همکاری سازمان تأمین اجتماعی و رسانه ملی

درنشست با رییس صدا و سیما مقرر شد

تشکیل کمیته مشترک همکاری سازمان تأمین اجتماعی و رسانه ملی

نقدینه-در نشست مشترک مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی مقرر شد که کمیته مشترکی برای اتخاذ ساز و کارهای ارتقای همکاری دوجانبه بین این دو سازمان تشکیل شود.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، تقی نوربخش پس از این نشست با صدور نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی در این کمیته را معرفی کرد.

س امیر خوراکیان، مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی؛ دکتر منصور اعتصامی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی؛ ابراهیم رستمیان مقدم، مشاور مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره موسسه آتیه؛  مسعود کوثری، مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی و امیرعباس تقی‌پور، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی؛ نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی در این کمیته مشترک هستند.

این کمیته تخصصی با هدف اشاعه و ارتقاء دانش و فرهنگ بیمه‌های اجتماعی، ترویج مفاهیم و اطلاع رسانی عمومی بیمه و تأمین اجتماعی و معرفی جامع کارکردهای آن در نظام توسعه کشور تشکیل می‌شود.

نوربخش اظهار امیدواری کرد که با بهره‌گیری از تجارب و توانمندی تخصصی سازمان صدا و سیما و تعامل و همکاری سایر متخصصان مجرب، ضمن تعیین خط مشی‌ها و راهبردهای محوری، زمینه‌های بیشتر فرهنگ سازی عمومی و معرفی اهداف، برنامه‌ها و اقدامات سازمان تأمین اجتماعی فراهم شود.

https://naghdineh.ir/page/4365/
لینک مطلب :
چاپ print version