بیمه ما گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان گرفت

برای دومین سال متوالی

بیمه ما گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان گرفت

نقدینه- شرکت بیمه ما در چهاردهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، موفق به دریافت گواهینامه برتر این همایش شد .

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، هر سال براساس آیین‌نامه اجرایی اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، در فرآیندی که نزدیک به یک سال به طول می انجامد، بنگاه‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی رعایت‌کننده حقوق مصرف‌کنندگان را شناسایی و در روز نهم اسفند ماه (روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ) به عموم مردم معرفی می‌ کند تا با افزایش انگیزه و حساسیت در نزد بنگاه های اقتصادی منتخب برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش رقابت پذیری این بنگاه ها در جهت ارائه محصولات باکیفیت، برقراری قیمت عادلانه، تحویل یا ارایه به موقع و مطلوب کالا و خدمات، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاهای این بنگاه ها و نیز کالاهای دارای استاندارد و ارتقای شاخص هایی مانند عدالت اجتماعی، رفاه، مشتری مداری  و قانون و نظم  گرایی در بین بنگاه های اقتصادی شود.

چهاردهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با رویکرد بنگاه های اقتصادی و موضوع مشتری مداری و جلب وفاداری مشتریان برگزار شده است .
همچنین بنگاه های اقتصادی بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری و تحت زیر شاخص هایی ارزیابی شده و کسب 70 امتیاز از این زیرشاخص ها، منجر به اخذ گواهینامه می شود.
 این دومین سالی است که شرکت بیمه "ما" توانسته است با تکیه بر اصول مشتری مداری ، بهره گیری از کارشناسان متخصص بیمه ای و  حقوقی  و ایجاد  فرآیند دقیق رسیدگی به شکایات بیمه گذاران ، گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند .

چهاردهمین دوره همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با حضور  اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، خسرو تاج قائم مقام وزیرصنعت ، معدن و تجارت ، نوابی معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جمعی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد بخش صنعت ، معدن و تجارت کشور و نیز دست اندرکاران بخش های مختلف اقتصادی در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد .
 

https://naghdineh.ir/page/4220/
لینک مطلب :
چاپ print version