تلاش سازمان بورس برای بازگشایی نمادهای پالایشگاهی تا پایان سال

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران اعلام کرد:

تلاش سازمان بورس برای بازگشایی نمادهای پالایشگاهی تا پایان سال

نقدینه- معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس گفت: طبق مصوبات آخرین جلسه ای که با مدیران شرکت های پالایشی به سرانجام رسید مقرر شد که این شرکت ها پس از دریافت اطلاعات قیمت نفت خام، محاسبات را انجام دهند و EPS خود را اعلام کنند تا نسبت به بازگشایی نماد آنها اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، محمد رضا عربی افزود: آخرین جلسه ای که با وزارت نفت و همکاران پالایشگاهی و مدیران سازمان بورس داشتیم مصوب شد که بعد از این که اطلاعیه قیمت نفت خام به پالایشگاه ها ابلاغ شد ، پالایشگاه ها محاسباتشان را انجام بدهند، تا با انتشار EPS ها در کدال این شرکت ها بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: سازمان بورس با تلاش فراوان، سعی در بازگشایی نماد این شرکت ها تا پایان سال دارد و امیدواریم با همکاری شرکت پالایش و پخش در ارسال اطلاعیه قیمت ها، شاهد بازگشت این نمادها به بازار باشیم.

عربی درباره طرح خرید نفت خام شرکت های پالایشی از بورس انرژی عنوان داشت: خرید نفت خام از بورس انرژی به صورت یک طرح پیشنهادی مطرح است و اگر وزارت نفت و ارکان دیگر عرضه نفت خام در بورس انرژی را تأیید کنند، به تناسب به شرکت های پالایشی نیز تخفیف ارائه می شود اما هنوز درصد این تخفیف و تصمیم گیری نهایی در این خصوص قطعی نیست.

https://naghdineh.ir/page/4080/
لینک مطلب :
چاپ print version