نقشه نافرجام 3 جوان برای کلاهبرداری از شرکت بیمه

از سوی قاضی مجرم شناخته شدند

نقشه نافرجام 3 جوان برای کلاهبرداری از شرکت بیمه

نقدینه- سه پسر جوان که برای پولدار شدن نقشه کلاهبرداری از شرکت بیمه را طراحی کرده بودند از سوی قاضی پرونده مجرم شناخته شدند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه  به نقل از همشهری مدتی قبل مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل در جریان تصادفی در یکی از خیابان‌های این شهر قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. یک دستگاه پژو 206 وسط خیابان توقف کرده و مقابلش پسر جوانی با لباس‌های خون‌آلود روی زمین افتاده بود. جوان مجروح مدعی بود که با پژو 206تصادف کرده و حرف‌های او را راننده پژو و جوان دیگری که مدعی بود شاهد حادثه است تأیید کردند.

راننده که شهاب نام دارد به مأموران گفت: داشتم از خیابان با سرعت عبور می‌کردم که ناگهان با این آقا تصادف کردم.درحالی‌که هر 3پسر جوان مدعی تصادف بودند، مأموران راهنمایی و رانندگی با بررسی محل تصادف به آنها شک کردند؛ چرا که خط ترمز، نوع جراحت و آثار به جای‌مانده روی خودرو به ‌نظر ساختگی می‌رسید.

از طرفی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل نیز دستور بازجویی پلیسی از آنها را صادر کرد. آنجا بود که هر 3متهم پرده از نقشه‌ای که برای کلاهبرداری از بیمه کشیده بودند، برداشتند. در این میان شهاب به قاضی قدیر محمدی گفت: از آنجایی که وضع مالی مان خوب نبود تصمیم گرفتیم نقشه‌ای بکشیم که یک شبه پولدار شویم. وقتی کلاهبرداری از شرکت بیمه را انتخاب کردیم، قرار شد یکی از ما به نام پیمان نقش مجروح را بازی کند.

ابتدا او را کتک زدیم تا حسابی زخمی شود. بعد او مقابل خودروی 206من افتاد که مثلا بر اثر تصادف این اتفاق برایش افتاده است. پرهام هم نقش شاهد ماجرا را بازی کرد تا پلیس شک نکند. با این تصادف می‌خواستیم از شرکت بیمه پول بگیریم که موفق نشدیم. با اعتراف 3متهم جوان، بازپرس قدیر محمدی پس از تحقیقات تکمیلی برای هر 3نفر به اتهام شروع به کلاهبرداری قرار مجرمیت صادر کرد و پرونده آنها به زودی به دادگاه فرستاده خواهد شد.

 

https://naghdineh.ir/page/4075/
لینک مطلب :
چاپ print version