بانک‌ پاسارگاد  تندیس سیمین تعالی سازمانی گرفت

در دوازدهمین دوره جایزه تعالی سازمانی

بانک‌ پاسارگاد تندیس سیمین تعالی سازمانی گرفت

نقدینه-در دوازدهمین دوره جایزه تعالی سازمانی، بانک‌پاسارگاد، در چهارمین سال حضور خود، موفق به کسب تندیس سیمین جایزه تعالی سازمانی شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، بانک پاسارگاد در فرآیند سنجش و ارزیابی تعالی‌سازمانی، بر مبنای مدل EFQM یا European Foundation for Quality Management ، که به همت سازمان مدیریت صنعتی و مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی و با مشارکت جمعی از نخبگان دانشگاهی، اقتصادی و صنعتی انجام می‌شود، موفق به کسب تندیس سیمین تعالی سازمانی شد.
این در حالی است که بانک‌پاسارگاد در اولین حضور خود در این همایش، موفق به دریافت تقدیرنامه ۴ ستاره سرآمدی سازمانی و در دومین و سومین حضور خود موفق به کسب تندیس بلورین شده‌بود.
این موفقیت‌ها به دلیل نهادینه شدن مقوله تعالی سازمانی و سرآمدی، در فرهنگ سازمانی بانک‌پاسارگاد به‌دست آمده‌است. از این رو کلیه فعالیت‌های این بانک بر مبنای ارزش‌ها و معیارهای تعالی سازمانی، در مسیر سرآمدی برنامه‌ریزی شده‌است.
جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی از معتبرترین و جامع‌ترین ارزیابی‌های ملی در کشور است و عملکرد سازمان‌هایی که در فرآیند دریافت این جایزه شرکت می‌کنند، بر اساس معیارهای مدل تعالی سازمانی EFQM ارزیابی می‌شود.

 

https://naghdineh.ir/page/4038/
لینک مطلب :
چاپ print version