معاون سابق سازمان خصوصی سازی: اطلاع رسانی نامناسب بود

لغو مزایده سرخابی ها در دقیقه 90

معاون سابق سازمان خصوصی سازی: اطلاع رسانی نامناسب بود

نقدینه- معاون سابق سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه هر چند سازمان خصوصی سازی در آگهی خود اعلام کرده بود تنها املاک و دارایی های این دو تیم واگذار خواهد شد و تسویه بدهی های آنها بر عهده دولت است گفت: با این حال اطلاع رسانی مناسبی برای روشن کردن افکار عمومی در این زمینه انجام نشد . بهتر بود از ظرفیت هایی چون برنامه 90 و نیز برگزاری مناظره تلویزیونی برای شفاف سازی بیشتر استفاده می شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، اسماعیل غلامی در رابطه با لغو دقیقه 90 مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، با اشاره به این که عدم اقبال خریداران به شرکت در مزایده استقلال و پرسپولیس از جنبه های گوناگون قابل بحث و بررسی است، به تسنیم گفت: حساسیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی،  موضوع واگذاری این دو تیم را با ظرافت های ویژه ای همراه کرده است.

وی افزود: یکی از دلایل عدم اقبال خریداران برای خرید استقلال و پرسپولیس، طرح موضوع گران بودن قیمت اعلامی برای این دو باشگاه است که باید بگویم سرخابی‌ها بیشتر از این قیمت ها ارزش دارند. البته خریداران نیز حق دارند تا در خصوص قیمت پیشنهادی خود تصمیم گیری کنند و قیمت پایه را گران یا ارزان بدانند.

غلامی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل عدم اقبال به مزایده استقلال و پرسپولیس ، ارتباطی است که میان فعالان فوتبال ما وجود دارد . احتمال می رود این دیدگاه میان آنها هماهنگ شده باشد که با عدم شرکت در این مزایده، سازمان خصوصی سازی را مجاب کنند تا در نوبت بعدی با قیمت پایین تری عرضه کند. سومین دلیل هم مربوط عدم اقبال خریداران به شرکت در این مزایده وجود ابهام در زمینه این مزایده و بدهی های استقلال و پرسپولیس است.

وی با انتقاد از اظهارنظرهای غیرکارشناسی که در خصوص قیمت گذاری نامناسب استقلال و پرسپولیس در چند روز گذشته مطرح شده است، تصریح کرد: مقایسه این دو تیم و برند سرخابی‌ها با باشگاه های فوتبال کشور مالاگا که 5 هزار نفر هم هوادار ندارند، کار درستی نیست و نشان از این دارد کسانی که این موضوعات را مطرح می کنند کمترین شناخت را از برند و ارزش گذاری آن ندارند.

https://naghdineh.ir/page/3864/
لینک مطلب :
چاپ print version