تجلیل از نفرات برتر  آزمون های تعیین سطح ریالی، ارزی و بانکدار

در بانک ملی صورت گرفت

تجلیل از نفرات برتر آزمون های تعیین سطح ریالی، ارزی و بانکدار

نقدینه- همزمان با برگزاری نشست هم اندیشی مربیان کارگاه مهارت های عملیاتی شعب (امور صندوق و معاملات)، از نفرات برتر هشتمین آزمون تعیین سطح ریالی، دهمین آزمون تعیین سطح ارزی و اولین آزمون بانکدار تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، نشست هم اندیشی مربیان کارگاه مهارت های عملیاتی شعب (امور صندوق و معاملات) بانک ملی  با حضور محمدعلی ایزدی معاون منابع انسانی، غلامرضا پناهی معاون امور ارزی و بین الملل، مهرداد کامکار صالحی رییس اداره کل آموزش و تعدادی از مسئولان شعب ، بازرسان و مسئولان دوایر صندوق و معاملات سراسر کشور در سالن همایش اداره کل آموزش برگزار شد.
 در این نشست معاون منابع انسانی بانک آموزش و ارتقای مهارت های شغلی را عامل اصلی تاثیر گذار در افزایش بهره وری منابع انسانی دانست و اظهار داشت : آموختن و تعلیم در اسلام نیز جزو  ارزشهای اصیل و هم تراز با فرائض قلمداد شده است. وی با اشاره به روند کنونی توسعه بانکداری تأکید کرد: نظام بانکداری نوین به سرعت در حال تحول است و لذا آموزش نیز باید متناسب با این روند توسعه یافته و مهارت های منابع انسانی را نیز ارتقا دهد.
وی ادامه داد: باوجود اینکه در بانک توجه خاص و خوبی به آموزش  می شود لازم است نگاه ما متوجه ارتقای کیفی بجای کمی آموزش باشد و نباید برنامه های آموزشی تنها معطوف به رفع تکلیف باشد.

وی به بازنگری در برنامه های آموزشی سال آتی بانک اشاره کرد و افزود: بازنگری درعناوین و سرفصل های آموزشی، متحول شدن شیوه های آموزشی در قالب کارگاه های آموزش عملی و اثربخش و منعطف کردن برنامه های آموزشی متناسب با نیازهای روز بانکداری از جمله موارد تغییرات در برنامه های آموزشی بانک خواهد بود.
 در ادامه پناهی، آموزش را همراه همیشگی انسان ها عنوان کرد و گفت: بدون آموزش بسیاری از نواقص و کاستی ها در زندگی شخصی و کاری به وجود می آید.
 وی تغییر در نظام آموزشی بانک را تبدیل تئوری ها به مهارت های شغلی عنوان کرد و افزود: وقتی دوره های آموزشی به صورت کارگاهی برگزار شود، دانش به مهارت تبدیل می شود و دوره یادگیری نیز کوتاه تر می شود.
 ویبه تبیین راهبردهای بانک در امور ارزی و بین الملل پرداخت و افزود: در زمینه مسائل ارزی، بانک ها به عنوان تسهیل کننده تجارت باید اعتماد و اطمینان را در دو طرف معامله (خریدار و فروشنده) ایجاد کنند.
 پناهی نتیجه این اطمینان را افزایش حجم معاملات و تجارت عنوان کرد و اظهار داشت: این افزایش تجارت در نهایت منجر به رفاه اقتصادی و اجتماعی می شود.
 صالحی رییس اداره کل آموزش در آغاز این نشست گزارش جامعی از برنامه های آموزشی این حوزه ارائه کرد .

هدف از برگزاری این نشست شناسایی نقاط قوت و ضعف، بررسی محتوا و شیوه اجرای هرچه بهتر کارگاه های مهارت عملیاتی شعب و نیز انتقال تجارب مربیان سراسر کشور است.

https://naghdineh.ir/page/3810/
لینک مطلب :
چاپ print version