پیگیری پیش پرداخت مشتریان و معاملات بازار مشتقه  در بانک توسعه صادرات

علی صالح آبادی، مدیرعامل اعلام کرد:

پیگیری پیش پرداخت مشتریان و معاملات بازار مشتقه در بانک توسعه صادرات

نقدینه- مدیر عامل بانک توسعه صادرات تاکید کرد: بازار پول و سرمایه مکمل هم هستند و در کنار هم می توانند خدمات خوبی به مردم ارایه کنند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه،‌ علی صالح آبادی در مراسم افتتاح باجه بانک توسعه صادرات در بورس کالای ایران با اشاره به ماموریت این بانک افزود: مشتریان ما عمدتا" شرکت های صادرات محور هستند  که در بورس کالا به خرید یا فروش کالا می پردازند و از طرفی بانک توسعه صادرات ایران هم درپی توسعه بانکداری شرکتی است.
وی  خاطر نشان شد: با راه اندازی این باجه از بانک توسعه صادرات در بورس کالا قطعا" تعامل بانک با مشتریان افزایش خواهد یافت و طیف وسیعی از خدمات در فازهای مختلف به آنان ارایه می شود.در فاز نخست توسعه بازار فیزیکی پیگیری می شود و در فاز  بعدی پیش پرداخت مشتریان و معاملات بازار مشتقه  پیگیری می شود.
صالح آبادی تاکید کرد: افتتاح  باجه بانک توسعه صادرات ایران در شرکت بورس کالای  ایران  با همکاری میان این شرکت، بانک  و شرکت خدمات انفورماتیک در مدت یک ماه و  چند روز امکان پذیر شده است.

حسین پناهیان، مدیر عامل بورس کالا در این مراسم با استقبال از حضور باجه بانک توسعه صادرات در محل این شرکت گفت: فضای رقابت باید در فرآیندها و کارکردهای بورس کالا وجود داشته باشد و حضور این بانک در کنار سایر بانک ها با فضای رقابتی تناسب دارد.
وی افزود: بانک توسعه صادرات ایران هفتمین بانکی است که به مجموعه سیستم تسویه معاملات بورس کالا پیوسته است و پانزدهمین بانکی است که در بورس کالا حضور یافته است.
آیین افتتاح واحد بانک توسعه صادرات ایران در  محل شرکت بورس کالا صبح روز 21 بهمن ماه  سالجاری با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد هر دو طرف برگزار شد.
بر اساس توافقنامه میان بانک توسعه صادرات ایران و شرکت بورس کالای ایران ارایه خدمات بانکی مورد نیاز در فرآیند معامله کالاهای پذیرفته شده در بورس کالای ایران با کمیت و کیفیت مورد نظر بورس به صورت الکترونیک و غیرالکترونیک در قالب قراردادهای نقد، نسیه، سلف، سلف موازی، آتی و اختیار معامله و سایر خدمات مورد نظر بورس تضمین شده است.

https://naghdineh.ir/page/3765/
لینک مطلب :
چاپ print version