2.6 میلیارد دلار گشایش اعتبار از محل خط اعتباری چین

مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد:

2.6 میلیارد دلار گشایش اعتبار از محل خط اعتباری چین

نقدینه- مدیرعامل بانک صنعت ومعدن با بیان این نکته که اعتبارات گشایش یافته از سوی بانک صنعت ومعدن از محل خط اعتباری چین به بیش از ٢میلیارد و ٦٠٠ میلیون دلار رسیده است از راه اندازی میزخدمت در بانک خبر داد که موجب می شود تمامی مشتریان به صورت متمرکز و در محلی که برای آن در نظر گرفته شده از خدمات بانک مزبور استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، علی اشرف افخمی افزود: بانک صنعت ومعدن با تأمین مالی طرح های صنعتی که بسیاری از آنها به بهره برداری رسیده اند در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشته و درآینده گام های محکم تری برخواهد داشت .

وی تاکید کرد: تنها در سال جاری تعداد ٤٠ طرح با استفاده از تسهیلات این بانك افتتاح شده و تا پایان سال این رقم به ٥٨ طرح خواهد رسید.
وی  تصریح كرد با راه اندازی طرح های مزبور كه از یك میلیارد و ٤٠٠ میلیون دلار تسهیلات ارزی این بانك استفاده كرده اند برای تعداد ٧ هزار نفر امكان اشتغال ایجاد شده است .
مدیرعامل بانك صنعت ومعدن اظهار داشت: در حوزه صندوق توسعه ملی رقم گشایش اعتبارات از ٣ میلیارد دلار گذشته و تا پایان سال به ٣ میلیارد و ٥٠٠ میلیون دلار می رسد ، كه از این نظر بانك ما در میان همه انك ها از موقعیت شاخصی برخوردار است .
افخمی گفت : ما باید به سرعت ، دقت و كیفیت كار خود توجه كرده و چابكی لازم را در فعالیت های بانك صنعت ومعدن ایجاد كنیم .
وی تأكید كرد : در دوران پس از تحریم فضای رقابتی دركشور شدت بیشتری پیدا خواهد كرد و ما باید به صورت حرفه ای خود را با آن فضا سازگار كنیم .
مدیرعامل بانك صنعت و معدن افزود : ویژگی بانك ما توسعه ای بودن آن است و از این رو باید با یكدیگر عهد كنیم كه همواره در این مسیرحركت كنیم

https://naghdineh.ir/page/3728/
لینک مطلب :
چاپ print version