صندوق تأمین خسارت های بدنی به 11.000 نفر خسارت داد

در سال جاری

صندوق تأمین خسارت های بدنی به 11.000 نفر خسارت داد

نقدینه- وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: امسال 11 هزار نفر خسارات خود را از طریق صندوق تأمین خسارت های بدنی دریافت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، علی طیب نا در سفر رییس جمهوری و هیات همراه به اصفهان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و به تعدادی از مصدومان و آسیب دیدگان حوادث رانندگی در اصفهان از محل صندوق تأمین خسارتهای بدنی، دیه پرداخت شد.

وی در این دیدار با بیان مشکلات صنعت بیمه در بخش پرداخت خسارت های مربوط به دیه ، گفت:  صندوق خسارت های بدنی به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت اقتصاد و با هدف آرمانی تحقق عدالت اجتماعی نقش مهمی در کمک به اقشار و خانواده های بی بضاعت حادثه دیده در حوادث رانندگی داشته که توانایی پرداخت خسارتهای دیه را نداشته اند و یا دچار آسیب های جدی شده اند و شرکت های بیمه نیز به دلایلی توانایی پرداخت دیه رابه آنها نداشته اند.

آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان هم با قدردانی از پیگیری وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسوولان صندوق در ارائه خدمات‌رسانی به زیان‌دیدگان حوادث رانندگی بیان داشت: اقدام شما بسیار ارزشمند است و کمک به زیان دیده‌گان حوادث رانندگی غیر عمد کار بزرگی است.

 درادامه این دیدار، جباری مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی گزارشی درباره فعالیت های انجام شده از سوی صندوق ارائه کرد.

در این دیدار مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی، صبوحی مدیرکل سازمان  امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان نیز حضور داشتند.

 

علی طیب نیا در این دیدار ضمن اشاره به مشکلات صنعت بیمه در بخش پرداخت خسارت های مربوط به دیه اشاره داشت: صندوق خسارت های بدنی به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت اقتصاد و با هدف آرمانی تحقق عدالت اجتماعی نقش مهمی در کمک به اقشار و خانواده های بی بضاعت حادثه دیده در حوادث رانندگی داشته که توانایی پرداخت خسارتهای دیه را نداشته اند و یا دچار آسیب های جدی شده اند و شرکت های بیمه نیز به دلایلی توانایی پرداخت دیه رابه آنها نداشته اند.  - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931117000710#sthash.N01KQX35.dpuf

 

 

https://naghdineh.ir/page/3616/
لینک مطلب :
چاپ print version