برپایی دومین جلسه کمیته علمی همایش لیزینگ سال 1394

با حضور تمامی اعضا صورت گرفت

برپایی دومین جلسه کمیته علمی همایش لیزینگ سال 1394

نقدینه- دومین جلسه کمیته علمی همایش لیزینگ سال 1394 با موضوع بحث و تبادل نظر راجع به عناوین ، پنل ها و زیرپنل های همایش پیشرو با حضور اعضای کمیته علمی در محل کانون شرکت های لیزینگ ایران برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در این جلسه جراحی،  رییس کمیته اجرایی و عضو کمیته علمی در مورد پیشنهادات کمیته اجرایی درباره عنوان همایش و نیز پنل ها و زیرپنل های همایش توضیح  داد. سپس اعضا  نظرات خود را در مورد چگونگی انتخاب عنوان همایش بیان کردند.

در ادامه عباس موسویان عضو کمیته فقهی بورس بر هدفمند  بودن همایش و مقالات درجهت اصلاح قوانین و تأثیرگذاری بر روی مراجع تصمیم گیری تأکید کرد.

 همچنین حمید دکتر شیروانی دبیرکل کانون شرکت های لیزینگ ایران، توجه به الزاماتی چون فراگیر، ملی و اثرگذار بودن عنوان همایش را مهم خواند  و از اعضا  خواست نظرات خود را در این خصوص اعلام کنند تا با جمع بندی نهایی به زودی مقدمات ارسال فراخوان مقاله مهیا شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه نقص در قوانین جزو مهم ترین مشکلات صنعت لیزینگ کشور است  چنانچه در فراخوان مقاله تأکید شود که اولویت با مقالاتی خواهد بود که بتوان از آن ماده قانونی استخراج کرد، نتایج بسیاری ارزشمند در این زمینه به دست خواهد آمد و در نهایت بعد از برگزاری همایش با تشکیل کمیته ای می توان حاصل مقالات را به مراجع مهم تصمیم گیری همچون کمیسیون بازنگری قانون عملیات بانکی ، مجلس ، بانک مرکزی و غیره ارائه داد.

در نهایت با ارائه پرینت عناوین پیشنهادی کمیته اجرایی مقرر شد اعضا، نظرات پیشنهادی خود را به آدرس ایمیل کانون شرکت های لیزینگ ایران ارسال کنند.

سیدعباس موسویان؛ حمید شیروانی؛ نصراله بهزادی(لیزینگ پیمان­کارآفرین)؛ عبدالناصر غفاریان(لیزینگ شهر)؛ حسن پورعلی(لیزینگ شهر)؛ بهنام شالچی و روح اله جراحی(لیزینگ جامع­سینا)؛ حمیدرضا سلیمی(لیزینگ انصار)؛ سعید سرتیپی(لیزینگ پارسیان)؛ مسعود صادقی(لیزینگ دی)؛ سیداحمد اولیائی(لیزینگ بازنشستگان مشرق­زمین)؛ آرش ستاری و مهدی صابری(کانون) و   نیکو رودپشتی(واسپاری ملت)، عاطفه ساسانی(کانون) و مریم کاظمی(کانون) اعضای حاضر در این جلسه بودند.

https://naghdineh.ir/page/3347/
لینک مطلب :
چاپ print version