کلیت بازار منفی است اما نقدشوندگی سهم ها مشکلی ندارد

مدیرعامل فرابورس:

کلیت بازار منفی است اما نقدشوندگی سهم ها مشکلی ندارد

نقدینه- مدیرعامل فرابورس ایران با اشاره به اینکه جوّ حاکم بر صورت های مالی 9 ماهه شرکت ها عموماً خوب و مثبت است، گفت: هر چند که کلیت بازار منفی است اما شرایط بورس به‌گونه‌ای است که نقدشوندگی سهام با مشکل همراه نیست.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، امیر هامونی با تشریح وضعیت کنونی بازار سرمایه گفت: با توجه به پیگیری و اقداماتی که سازمان بورس و مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال انجام آن است، امیدواریم مشکلات صنایع و در پی آن شرکت های بورسی و فرابورسی حل شود.

وی با بیان این نکته که یکی از این موارد و ابهامات بازار سرمایه موضوع بازگشایی نماد شرکت های پالایشگاهی است، به تسنیم گفت: با توجه به پیگیری های در حال انجام، امیدواریم نماد این شرکت ها، در سریع ترین زمان ممکن بازگشایی شود که این اتفاق در گروی ارسال صورت های مالی و پیش‌بینی‌هایی است که باید ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس اضافه کرد: سایر صنایع بورسی نیز  نیم‌نگاهی به بحث تصویب بودجه سال آینده توسط مجلس دارند  به‌علاوه اینکه در هفته‌های پیش‌رو که زمان بودجه‌ریزی برخی شرکت ها است، اعلام جزییات بودجه شرکت ها نیز می‌تواند در بهبود بازار سرمایه تاثیرگذار باشد.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی نیاز است تا سهامداران با تحلیل بیشتر در بازار فعالیت کنند و باید شرایطی در بورس به‌وجود بیاید تا استفاده از تحلیل جای رفتارهای هیجانی بر اساس اطلاعات سطحی را بگیرد

https://naghdineh.ir/page/3260/
لینک مطلب :
چاپ print version