رونمایی از طرح دستچین در باشگاه مشتریان بانک ملت

تا 28 اسفند ادامه خواهد داشت

رونمایی از طرح دستچین در باشگاه مشتریان بانک ملت

نقدینه- باشگاه مشتریان بانک ملت با هدف ایجاد جذابیت و تنوع بخشی به سبد پاداش های قابل ارائه به اعضا، همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، طرح "دستچین" را به مرحله اجرا درآورد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در این طرح که تا 28 اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت، جوایزی در 7 گروه متنوع شامل خودروی 206 تیپ 5، ام وی ام 315، کمک هزینه سفر به اروپا به ارزش 70 میلیون ریال، کمک هزینه خرید لوازم منزل به ارزش 50 میلیون ریال، سفر به جزیره کیش به همراه یک نفر از اعضای خانواده، گوشی آیفون6 و وجه نقد به مبلغ 10 میلیون ریال، به صورت دوره ای (دارای تاریخ شروع و پایان و برای هر گروه در هر دوره یک برنده) ،  روی وب سایت باشگاه مشتریان قرار داده شده است.

تمامی اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت می توانند با توجه به سلایق و اولویت های شخصی، ضمن واگذاری تمام یا بخشی از امتیازات خود (با در نظر گرفتن حداقل امتیاز لازم برای هر یک از گروه های جایزه)، در یک یا چندین قرعه کشی فعال سایت (به صورت همزمان یا غیرهمزمان) شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، هر امتیاز واگذار شده در هر روز، معادل یک شانس در قرعه کشی جایزه مربوطه می باشد. (با توجه به دوره زمانی مشخص شده برای همان قرعه کشی)

https://naghdineh.ir/page/3028/
لینک مطلب :
چاپ print version