حقیقی ها به رشد شاخص امیدوارترند

با مشارکت 70 درصدی در خرید و فروش ها نشان دادند

حقیقی ها به رشد شاخص امیدوارترند

نقدینه- با رشد 334 واحدی و بازگشت به کانال 66000، به نظر می رسد که بازار سهام به حمایت‌های مجلس و دولت روی خوش نشان داده و درصدد جبران افت‌های پیشین خود است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، به عقیده کارشناسان دلگرمی سرمایه گذاران به بورس موجب باقی ماندن فعالان در بازار سهام و حتی ورود سرمایه گذاران جدید به بورس می‌شود که این مهم می‌تواند با حمایت قوه مقننه و مجریه از بازار فراهم شود.

بررسی خرید و فروش سهامداران در 20 نماد با بیشترین حجم معامله همچنان حکایت از فعالیت بیشتر حقیقی‌ها در معاملات دارد، به‌طوری که این دسته از معامله‌گران هم در خرید و هم در فروش بیشتر سهم‌ها مشارکت بالای 70 درصدی داشتند و این نشان می‌دهد که حقیقی‌ها نسبت به حقوقی‌ها به روند شاخص امیدواری بیشتری دارند.

در نماد خپارس حقیقی‌ها خریدار و حقوقی‌ها فروشنده بودند و در نتیجه تغییر مالکیت این سهم به نفع معامله‌گران حقیقی رقم خورد.در نماد وبصادر معامله‌گران حقیقی فعالیت بیشتری داشتند و بیش از 78 درصد از خرید‌ها و 70 درصد از فروش‌ها از سوی این معامله‌گران صورت گرفت و در نهایت نیز مالکیت سهم به نفع این معامله‌گران رقم خورد.

به گزارش دنیای اقتصاد، نماد خودرو روز گذشته شاهد ورود حقیقی‌ها و خروج حقوقی‌ها بود و در پایان معاملات نیز با مالکیت سهم به نفع حقیقی‌ها مواجه شد.

 

https://naghdineh.ir/page/2927/
لینک مطلب :
چاپ print version