برندگان شاد هستیم بانک سامان معرفی شدند

با رای هیات داوران و در دور سوم

برندگان شاد هستیم بانک سامان معرفی شدند

نقدینه - سه برنده دور سوم مسابقه عکاسی #شادهستیم بانک سامان با رای هیات داوران معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، منصور مومنی مدیر بازاریابی و امور توسعه مشتریان در این باره گفت: سومین دور جشنواره #شادهستیم در بازه 15 آذر تا 15 دی ماه با دریافت 73 عکس از هموطنان در شبکه‌های اجتماعی لنزور و اینستاگرام برگزار شد.

مومنی تصریح کرد: پس از پایان دوره، اعضای هیئت‌داوران جشنواره، بر اساس شاخص‌های کیفی و کمی از جمله حس شادمانی عکس، فضاسازی و خلاقیت، تعداد افراد حاضر در عکس، تعداد لایک و تعداد کامنت و تکنیک عکاسی عکس‌های دریافتی را مورد داوری قرار دادند و آرای خود را اعلام کردند.

مدیر بازاریابی و امور توسعه مشتریان بانک سامان درباره جوایز این جشنواره نیز اظهار داشت: جوایز این مسابقه در هر مرحله، برای نفر اول مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال است و جوایز برندگان هر مرحله از طریق نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان به محل سکونت آن‌ها اهدا خواهد شد.

گفتنی است، کمپین #شادهستیم با هدف توسعه خدمات الکترونیکی بانک سامان و همچنین ورود به عرصه بانکداری اجتماعی در فضای مجازی از 15 مهر 1393 همزمان با عید قربان آغاز شده و دور چهارم آن درحال برگزاری است.

عموم هموطنان برای دریافت اطلاعات بیشتر از این کمپین و چگونگی ارسال عکس‌های خود می‌توانند به صفحه این کمپین در وب‌سایت بانک سامان به نشانی http://www.sb24.com/Fa/shadhastim مراجعه کنند.

https://naghdineh.ir/page/2824/
لینک مطلب :
چاپ print version