نقش مهم بانک ها در مقاوم سازی اقتصاد برابر تهدیدات بیگانگان

مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد اعلام کرد:

نقش مهم بانک ها در مقاوم سازی اقتصاد برابر تهدیدات بیگانگان

نقدینه- مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد بر التزام بانک به پیروی از سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و نقش بانک ها را در مقاوم سازی اقتصاد برابر تهدیدات بیگانگان با اهمیت خواند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، شیخ الاسلامی در همایش همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی با تاکید بر نقش برجسته همیاران روابط عمومی در تعامل هدفمند با مشتریان، گفت: برای درک صحیح از خواسته مشتریان باید ضمن ارتقای توانمندی فردی، بر نیاز های مشتریان تمرکز نماییم و با برقراری ارتباطات اثر بخش و دوسویه، سازمان و مشتریان را همسو کنیم.

وی تشریح تکنیک های ارتباط موثر با مشتریان، صراحت و صداقت را لازمه انتقال صحیح مطالب دانست و افزود: بیان احساسات معقول و منطقی بر پایه درک متقابل و شناسایی زمینه های مشترک، مانع از نگرانی مخاطبان می شود و راه کارهای مناسبی برای رفع مشکل مشتری ارائه می دهد.

 مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با تشریح «طرح تعهد خدمت» که به منظور شفاف سازی در مسیر پرداخت تسهیلات به اجرا درآمده، تصریح کرد: این طرح بر صراحت و صداقت در ارائه تسهیلات و خدمات تاکید دارد از این رو  بر خود لازم می‌دانیم برابر ارزش های بانک، ضمن اصلاح فرآیندها، با همدلی و همراهی با سپرده گذاران در راستای ایجاد ارتباط موثر گام برداریم و خود را خدمتگذار صادق مردم بدانیم.

وی تصریح کرد: توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان، استفاده از کالاها و محصولات داخلی و رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی، می‌تواند اقتصاد کشور را مقابل تحریم ها و تهدیدات واکسینه کند.

https://naghdineh.ir/page/2782/
لینک مطلب :
چاپ print version