برگزاری دومین دوره کارگاه ماشین استارتاپ ناب در بهمن ماه

در محل سالن تلاش تهران انجام می شود

برگزاری دومین دوره کارگاه ماشین استارتاپ ناب در بهمن ماه

نقدینه- دوره دوم کارگاه ماشین استارتاپ ناب در ایران با رویکرد کاربردی در حوزه‌های مالی، بانکی و پرداخت الکترونیک، از اول تا سوم بهمن ماه سال جاری و همگام با چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار خواهد شد.

به گزاش پایگاه خبری نقدینه، ماشین استارتاپ ناب یا Lean Startup Machine کارگاهی سه روزه در زمینه ایجاد یک کسب‌وکار موفق است.

بیشتر شرکت های جدید شکست می خورند چرا که چیزی می‌سازند که کسی نمی‌خواهد. LSM یک فرآیند را به شرکت‌کنندگان می‌آموزد؛ فرایندی برای کشف اینکه چه محصولی در بازار موفق خواهد بود و کدام موفق نخواهد شد.

 LSM یک تجربه آموزشی ۴۸ ساعته و فراگیر است و در سال ۲۰۱۴ حدود ۳۰۰ LSM در سراسر جهان برگزار شده است، از سیدنی تا سن‌فرانسیسکو، از برلین تا نیویورک برگزار شده است.

بر اساس این گزارش، نخستین دوره کارگاه ماشین استارتاپ ناب در ایران، در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

تیم های برگزیده در این رویداد، علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، فرصت حضور رایگان در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت و ارائه ایده های خود در طول همایش به مدیران و کارشناسان بانکی را خواهند یافت، و از آنان در جشنواره دکتر نوربخش در مراسم اختتامیه همایش قدردانی خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه به سایت رویداد به نشانی www.leanstartupmachine.ir مراجعه کنند.

https://naghdineh.ir/page/2547/
لینک مطلب :
چاپ print version