همکاری صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان با پست بانک

برای بیمه افراد تحت پوشش صورت می گیرد

همکاری صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان با پست بانک

نقدینه- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سرمایه‌گذاری 50 هزار میلیارد ریالی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان در طرح‌های اقتصادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، محمدرضا رستمی با بیان این نکته که این صندوق آماده است تا در استان سمنان در طرح‌های‌های پربازده سرمایه‌گذاری کند از عقد تفاهم‌نامه این صندوق برای استفاده از شعب پست بانک و توسعه افراد تحت پوشش خبر داد.
وی با اشاره به فعالیت 12 هزار باجه پست بانک روستایی در کشور گفت: هدف از عقد این تفاهم‌نامه استفاده از این شعب برای کارگزاری بیمه و تحت پوشش قرار دادن روستاییان است.
رستمی گفت: این صندوق 140 هزار مددجوی کمیته امداد و 37 هزار مددجوی بهزیستی را تحت پوشش قرار داده است.
وی شمار افراد تحت پوشش این صندوق را یک میلیون و 250 هزار نفر بیان کرد و گفت: با توجه به قریب 6 میلیون نفر جمعیت هدف این صندوق در نظر است با بازنگری در کارگزاری‌های این صندوق و جلب نظر افراد حقیقی در این بخش جمعیت تحت پوشش را به جامعه هدف برسانیم.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم‌اکنون 35 هزار کارگزار شامل دهیاری‌ها، تعاونی‌های تولید و عشایری در کشور فعال است و این صندوق 30 هزار مستمری‌بگیر را نیز تحت پوشش دارد. صندوق بیمه اجتماعی صندوقی دولتی و تحت پوشش وزارت تعاون است که از سال 84 در کشور فعال شده است.


 
https://naghdineh.ir/page/2465/
لینک مطلب :
چاپ print version