هدف مندی مصارف، از اولویت های صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان است

مدیرعامل بانک پارسیان:

هدف مندی مصارف، از اولویت های صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان است

نقدینه - مدیرعامل بانک پارسیان استفاده موثر و پردامنه از ابزارهای بازاریابی، تبلیغی و اطلاع‌رسانی با هدف تقویت و توسعه فعالیت های صندوق قرض‌الحسنه را ضروری خواند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، مدير عامل بانک پارسيان در جريان بازديد از صندوق قرض الحسنه اين بانک که با همراهي مدير امور شعب بانک در تهران انجام پذيرفت، ضمن تقدير از تلاش کارکنان در زمينه تحقق اهداف معين شده براي صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسيان گفت: يکي از عرصه‌هاي قابل توجه و ارزنده و ضروري اي که بانک پارسيان بايد در آن حضوري فعال و اثرگذار داشته باشد عرصه ايفاي رسالت‌هاي اجتماعي است و صندوق قرض‌الحسنه بانک، بستر و ابزار اصلي اجرا و ايفاي اين رسالت‌هاست.
مديرعامل بانک پارسيان در جريان بازديد از قسمت هاي مختلف صندوق و در خلال گفت و گوي صميمانه با کارکنان آن بر ضرورت همکاري بخش‌هاي مختلف صف و ستاد بانک براي پيشبرد امور و دستيابي صندوق به اهداف مشخص شده تاکيد کرد.
ايشان همچنين اعتماد سازي از طريق ابزارهاي رسانه‌اي و هدايت صحيح منابع به سمت اقشار نيازمند را مقوم فعاليت‌هاي صندوق دانست و ضمن تاکيد بر جذب افراد خيرانديش با حضور همه جانبه و مدبرانه در لايه هاي مختلف اجتماعي گفت: بسيار مايلم که وجوهي را در قالب قرض‌الحسنه ويژه در نزد صندوق توديع نمايم تا به مصرف اعطاي وام به اقشار نيازمند برسد و از فعالان صندوق درخواست کرد که زمينه اين کار را هرچه سريع تر فراهم نمايند.
در جريان ديدار مذکور، محمدرضا بهنام حسين پور- مديرعامل صندوق قرض الحسنه پارسيان نيز ضمن قدرداني از حضور مديرعامل بانک در جمع فعالان اين صندوق، حضور ايشان را موجب افزايش انگيزه و روحيه تلاش کارکنان صندوق ارزيابي کرد و گفت: تمامي تلاشگران صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسيان با درک دقيق خواست و نگاه بانک به فعاليت‌هاي قرض‌الحسنه، همت واحد خود را براي دستيابي به اين اهداف و ايفاي مطلوب رسالت‌هاي اجتماعي گروه بانک پارسيان انجام مي‌دهند.
مديرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسيان سپس گزارش جامعي از عملکرد صندوق شامل وضعيت جذب و رشد منابع، نحوه مصرف منابع، گروه هاي هدف تسهيلاتي صندوق، نحوه بازاريابي و تبليغ خدمات و محصولات و برنامه هاي در دست اجراي آن ارائه کرد .
خان محمدي- مدير امور شعب تهران بانک پارسيان نيز در اين ديدار گفت: ما کاملاً از جنبه هاي مختلف از تلاش صندوق براي تحقق اهدافش حمايت مي‌کنيم و تمامي ساز و کارهاي لازم براي پشتيباني بهينه و موثر تر شعب از اين فعاليت‌ها را فراهم خواهيم کرد.

https://naghdineh.ir/page/2342/
لینک مطلب :
چاپ print version