بانک شهر بانک بدون کارمند راه اندازی کرد

افتتاح کیوسک چندمنظوره شهرنت در بوستان آب و آتش

بانک شهر بانک بدون کارمند راه اندازی کرد

نقدینه- سامانه کیوسک چندمنظوره شهرنت بانک شهر با حضور مدیرعامل این بانک و مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در بوستان آب و آتش تهران رو به روی پل طبیعت به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، این کیوسک  ها در فاز اول در تهران و 11 شهر کشور به بهره برداری رسید که 8 کیوسک در تهران و 28 کیوسک در شهرستان ها را شامل می شود.

بر اساس این گزارش، این کیوسک ها شامل تجهیزاتی از قبیل خودپرداز، خوددریافت، دستگاه صدور آنی کارت  ال ای دی با قابلیت ویدئو کنفرانس با کارشناسان بانک شهر است.

بر این اساس، کیوسک خدمات الکترونیک شهرنت، در واقع شعبه ای از بانک شهر در محل کار یا زندگی شهروندان است که به تناسب نیازهای موجود، قابلیت تکمیل یا تغییر را دارا است.

ارتباط با شبکه شتابی بانک ها، پاسخگویی به مشتریان بانک شهر و شهرداری ها به صورت آنلاین، استفاده از خودپردازهای بانک شهر، استفاده از اینترنت بانک شهر برای بررسی حساب های شخصی و ...، استفاده از بنرهای تبلیغاتی کیوسک، معرفی بانک و دیگر خدمات بانکی و شهری، صدور آنی کارت های هدیه بانک شهر، واریز وجه نقد به حساب مشتریان بانک شهر و ارتباط مستمر مشتریان با کارشناسان بانک در کیوسک چند منظوره شهرنت از جمله خدمات قابل ارائه در این کیوسک ها است.

عبدالرضا گلزاری، معاون فناوری اطلاعات بانک شهر در این مراسم با بیان این نکته که رتبه ایران در شاخص دولت الکترونیک از 98 در میان 179 کشور در سال 2005 به 102 در سال 2011 نزول کرده است، گفت: رتبه ایران در این زمینه در خاورمیانه نیز هفتم است.

وی با اشاره به این نکته که ایران در زمینه بانکداری الکترونیک از میان 60 کشور در رتبه 58 قرار دارد، ادامه داد: این آمار نشان می دهد که پیشرفت در این زمینه یک اقدام بسیار سریع را می طلبد.

به گفته گلزاری، بر اساس آمار آنکتاد، پرداخت و بانکداری الکترونیک 10 تا 20 درصد هزینه های مبادلات تجاری را کاهش می دهد و سهم فناوری اطلاعات در رشد اقتصادی کشوری مانند آمریکا 20 درصد است.

وی توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را با هدف کاهش هزینه ها در دستور کار بانک شهر خواند و اظهار داشت:  راه اندازی کیوسک های شهرنت به عنوان مراکزی که خدمات که انواع خدمات بانکی را بدون نیاز به شعبه و پرسنل ارائه می دهند از جمله این اقدامات است.

نوریان مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد هم با بیان این نکته که این کیوسک ها یک بانک کامل است، اظهار داشت: خوشبختانه بانک شهر در زمان مدیریت جدید دارد هر روز بهتر از دیروز حرکت می کند.

وی با اشاره به این نکته که مجموعه اراضی عباس آباد با طرح هایی که دارد به یکی از برجسته ترین نقاط گردشگری تهران تبدیل خواهد شد، افزود: توسعه این اراضی نیاز به توجه بیشتر نظام بانکی به ویژه بانک شهر دارد.

 

https://naghdineh.ir/page/2255/
لینک مطلب :
چاپ print version