انعقاد قرارداد پرداخت 22.000 میلیارد ریال وام در استان البرز

مدیربانک مسکن استان اعلام کرد:

انعقاد قرارداد پرداخت 22.000 میلیارد ریال وام در استان البرز

نقدینه - مدیر شعب بانک مسکن استان البرز با بیان اینکه هدف از تاسیس این بانک کمک به خانه دار شدن مردم بوده است، افزود: 95 درصد از تسهیلاتی که ارائه می دهیم نیز در این حوزه قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، فریبرز نعیمی با اشاره به پروژه مسکن مهر، آن را به عنوان شاخصترین فعالیت این بانک ذکر کرد و افزود: تاکنون قرارداد پرداخت وام به مبلغ 22هزار میلیارد ریال منعقد شده است که از این میزان تا کنون رقمی معادل6هزار میلیارد ریال به مرحله فروش اقساطی رسیده است.
مدیر شعب بانک مسکن استان البرز اظهار داشت : 39میلیارد ریال تسهیلات در بخش بافت فرسوده و در بخش مسکن روستایی بیش از 81میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک مسکن استان به متقاضیان پرداخت شده است.
وی با اشاره به حجم روز افزون فعالیت های مرتبط با طرح مسکن مهر در شعب بانک مسکن و فشارکار مضاعف و دو چندان که از این حیث بر دوش کارکنان این بانک قرار دارد از همه سازمان ها و نهادهای مرتبط خواست ضمن پیگیری مستمر، فرایند معرفی متقاضیان به بانک را در جهت تسریع در فروش اقساطی تسهیلات مجدانه پیگیری کنند.
نعیمی تاکید کرد: همه کارکنان بانک مسکن و مجموعه مدیریت استان آمادگی کامل خواهند داشت در صورت معرفی متقاضیان از سوی نهادهای ذیربط در حداقل زمان عملیات مربوط به تشکیل پرونده و تحویل دفترچه قسط به مراجعین را به انجام برسانند.
وی در پایان با تأکید بر آمادگی بانک مسکن جهت پرداخت تسهیلات به پروژه های نیمه تمام مسکن مهر استان افزود:پرداخت و تآمین مالی واحدهایی که از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به بانک معرفی شود همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

https://naghdineh.ir/page/1749/
لینک مطلب :
چاپ print version