بانک تجارت کارت کیش وندی صادر می کند

برای خرید در جزیره زیبای کیش

بانک تجارت کارت کیش وندی صادر می کند

نقدینه - بانک تجارت و سازمان منطقه آزاد کیش توافق کردند تا با صدور و توزیع کارت های الکترونیک "کیش وندی" امکان بهره مندی ساکنان این جزیره از خدمات کیف پول الکترونیک را فراهم آورند.

به گزارش پاگیگاه خبری نقدینه، ، در دیداری که در محل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد مقدم مدیرعامل بانک تجارت گفت : هدف ما از ارائه این خدمت ، ایجاد امکان استفاده از کیف پول خرد الکترونیک است و امیدواریم جزیره کیش مدل مناسبی برای توسعه این خدمت در سایر نقاط کشور باشد. با استفاده از کارت های "کیش وندی" بانک تجارت، ساکنان جزیره کیش می‌توانند تمامی پرداخت های روزمره خود را برای خرید کالاها و خدمات به راحتی و بدون هیچ نیازی به پول نقد انجام دهند.
مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار با اشاره به سوابق همکاری بانک تجارت با این سازمان گفت : بانک تجارت از جمله بانک هایی است که با حضوری موثر ، علاوه بر ارائه خدمات و تسهیلات بانکی مورد نیاز فعالان اقتصادی و شهروندان ، نقشی مهم در رونق و شکوفایی این منطقه ایفاء کرده است .
براساس تفاهمنامه بانک تجارت و سازمان منطقه آزاد کیش ، بانک تجارت ضمن تامین و صدور کارتهای کیف پول الکترونیک "کیش وندی" ، شخصی‌سازی و شارژ کارت‌ها و ارائه خدمات استرداد وجه کارت را از طریق باجه‌های خدمات کارت به انجام می‌رساند . ضمن آنکه طرفین توافق کردند واحدهای حمل و نقل عمومی ، فروشگاهها و مراکز خدماتی جزیره به سامانه پذیرش کیف پول الکترونیک جهت پرداختهای آنلاین و آفلاین مجهز کنند.
در این جلسه همچنین توافق شد تا بانک تجارت از طریق نصب و راه اندازی تلویزیون های شهری در پروژه های اطلاع رسانی و تبلیغاتی با مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش همکاری کند.
   
 

https://naghdineh.ir/page/1735/
لینک مطلب :
چاپ print version