پست بانک استخدام می کند

از طریق آزمون کتبی و مصاحبه

پست بانک استخدام می کند

نقدینه - پست بانک ایران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود در سراسر کشور، به جذب نیرو از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه،  در این آزمون که در رده‌های شغلی و رشته‌های موردنیاز با مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس برگزار می‌ شود داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می‌توانند شرکت کنند.
بر اساس این گزارش، رده‌های شغلی موردنیاز کارشناس حقوقی، کاربر رایانه و متصدی امور بانکی ریالی و ارزی است و عناوین آزمون عمومی برای تمامی رده‌های شغلی شامل؛ زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ریاضی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی و آزمون اختصاصی برای رده شغلی کارشناس حقوقی شامل متون‌ حقوق، تجارت حقوقی، حقوق مدنی، آئین دادرسی مدنی و متون فقه، رده شغلی متصدی امور بانکی ارزی شامل زبان انگلیسی(بازرگانی) و رده شغلی کاربر رایانه شامل کامپیوتر با گرایش‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار و شبکه تعیین شده است.
 داوطلبان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه ثبت‌نام و همچنین عناوین شغلی مورد استان‌ها به وب سایت پست بانک به نشانیwww.postbank.ir مراجعه کنند.

آزمون مذکور، نوزدهم دی‌ماه سال جاری برگزار می گردد.

https://naghdineh.ir/page/1723/
لینک مطلب :
چاپ print version