پست بانک اطلاعیه ای در زمینه ثبت نام یارانه نداده است

هشدار مجدد نسبت به سوءاستفاده از کارت های با لوگوی پست بانک:

پست بانک اطلاعیه ای در زمینه ثبت نام یارانه نداده است

نقدینه- پست‌بانک‌ایران در اطلاعیه‌ای مجدد به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب درخصوص سوء استفاده‌های احتمالی سودجویان از کارت‌های بانکی با آرم و لوگوی این بانک و از طریق درگاه‌ اینترنتی هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، پست بانک با توجه به ارسال پیامک‌ از سوی برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو به هموطنان درمورد ارائه اطلاعات کارت‌های بانکی جهت ثبت‌نام در مرحله سوم یارانه‌ها اعلام کرد که این بانک جهت دریافت اطلاعات افراد خانوار و ثبت در سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، اطلاعیه و فراخوانی نداده و هیچ گونه مسوولیتی هم در این راستا ندارد.
پست بانک در این اطلاعیه از هموطنان درخواست کرده است تا از پاسخگویی به این پیامک‌ها و تکمیل فرم ثبت‌نام مرحله سوم یارانه‌ها با آرم و لوگوی بانک‌ها از جمله پست‌بانک‌ایران روی اینترنت خودداری کنند.
بر اساس اطلاعیه پست بانک، برای هرگونه ثبت‌نام و یا موارد مشابه آن هیچگونه نیازی به اطلاعات کارت بانکی افراد اعم از؛ شماره کارت، تاریخ انقضاء، نام فرد و رمز مشتری نیست و امور مربوطه به ثبت‌نام هر درخواستی براساس شماره ملی اشخاص حقیقی و شناسه ملی اشخاص حقوقی صورت می‌پذیرد و موضوع یارانه‌ها نیز انحصاراً از سایت Refahi.ir امکان‌پذیر می‌شود. لذا از تمامی افراد درخواست می‌ شود از اعتماد به اینگونه پیام‌ها و موارد مشابه آن خودداری کنند چرا که هیچ گونه مسوولیتی در این راستا مترتب پست‌بانک‌ایران نخواهد بود.
پیش از این، پست‌بانک‌ایران طی اطلاعیه‌ای به عموم هموطنان نسبت به سوء استفاده‌های احتمالی در این خصوص هشدار داده‌ بود. البته خوشبختانه پلیس فتا با پیگیری‌های به موقع، سوء استفاده‌کنندگان را شناسایی و نسبت به مسدود کردن حساب‌های آنان اقدام کرده است.
 
https://naghdineh.ir/page/16792/
لینک مطلب :
چاپ print version