تعیین برندگان دور دوم مسابقه عکاسی  #شادهستیم

مدیر بازاریابی و توسعه مشتریان بانک سامان اعلام کرد:

تعیین برندگان دور دوم مسابقه عکاسی #شادهستیم

نقدینه- مدیر بازاریابی و امور توسعه مشتریان بانک سامان گفت: با رای هیات داوران، سه برنده دور دوم مسابقه عکاسی #شادهستیم معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، منصور مومنی با اشاره به برگزاری دومین دور جشنواره #شادهستیم در بازه 15 آبان تا 15 آذر ماه گفت: در این مرحله، 60 عکس دریافتی از هموطنان در شبکه‌های اجتماعی لنزور و اینستاگرام منتشر شد و مورد داوری کاربران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از پایان دوره، اعضای هیات‌داوران جشنواره، بر اساس شاخص‌های کیفی و کمی از جمله تعداد افراد حاضر در عکس، حس شادمانی، تکنیک، فضاسازی و خلاقیت؛ تعداد لایک و تعداد کامنت، آرای خود درباره عکس‌ها را اعلام کردند.

مدیر بازاریابی و امور توسعه مشتریان بانک سامان درباره جوایز این جشنواره نیز اظهار داشت: جوایز این مسابقه در هر ماه، برای نفر اول مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال است و جوایز برندگان هر مرحله از طریق نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان به محل سکونت آن‌ها اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کمپین #شادهستیم با هدف توسعه خدمات الکترونیکی بانک سامان و همچنین ورود به عرصه بانکداری اجتماعی در فضای مجازی از 15 مهر 1393 همزمان با عید سعید قربان آغاز شده و دور سوم آن هم‌اکنون درحال برگزاری است.

عموم هموطنان برای دریافت اطلاعات بیشتر از این کمپین و چگونگی ارسال عکس‌های خود می‌توانند به صفحه این کمپین در وب‌سایت بانک سامان به نشانی http://www.sb24.com/Fa/shadhastim مراجعه کنند.

https://naghdineh.ir/page/1666/
لینک مطلب :
چاپ print version