مشکل صنعت بیمه صرفاً با فروش بیمه شخص ثالث حل نمی شود

رییس کل بیمه مرکزی در دیدار با مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه:

مشکل صنعت بیمه صرفاً با فروش بیمه شخص ثالث حل نمی شود

نقدینه- ریيس كل بيمه مركزي هزينه موثر و كارآمد در عرصه تبليغات و اطلاع رساني را نوعي سرمايه گذاري دانست و گفت: مشكل صنعت بيمه صرفاً با فروش بيمه شخص ثالث حل نمي شود . 



به گزارش پایگاه خبری نقدینه، عبدالناصر همتی در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه افزود: ابتكار در معرفي ساير رشته هاي بيمه اي (خصوصاً بيمه عمر، مسئوليت، مهندسي و ...)، معرفي خدمات ويژه و اطلاع رساني خسارت هاي پرداختي از سوي شركت هاي بيمه به بيمه گزاران بايد سرلوحه امور قرار گيرد تا نقش بيمه در زندگي روزمره مردم ملموس تر شود.
رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به نقش موثر مديران روابط عمومي شركت هاي بيمه در توسعه و تعميم فرهنگ بيمه گفت: صنعت بيمه بايد با درايت مديران روابط عمومي خدمات وسيع صنعت بيمه را به مردم عزيز كشورمان معرفي كند.
وي با اشاره به اينكه صنعت بيمه كشور در عرصه تبليغاتي نياز به كار و تلاش بيشتر دارد، خطاب به مديران روابط عمومي صنعت بيمه گفت: بيمه مركزي برنامه هاي جديد خود را در راستاي توسعه و تعميم فرهنگ بيمه آغاز خواهد كرد و دست ياري به سوي شركت هاي بيمه دراز مي كند تا با همفكري بيشتر و استفاده از اين فضاي كارشناسي، نقش اصلي صنعت بيمه كه همان ايجاد اطمينان و آرامش در جامعه است را بيش از پيش نمايان كند.
وي افزود: در اين دوره حساس، شركت هاي بيمه بايد دست از رقابت هاي ناسالم بردارند و در جهت تقويت بنيه خود در مسير خدمت بيشتر به مردم و اقتصاد كشور قدم بردارند.
همتي خاطر نشان كرد: روابط عمومي ها فقط نقش منتشر كننده اخبار مدير سازمان را ندارند بلكه بايد مسائل مهم و نقاط ضعف و قوت سازمان خود را با همفكري كارشناسان شناسايي كرده و با استراتژي و برنامه هاي راهبردي در پيشبرد اهداف سازمان گام بردارند.
وي با تاكيد بر "افزايش ارتباط با رسانه ها و برنامه ريزي لازم براي توسعه و تعميم امر بيمه در كشور" گفت: با تبليغات و اطلاع رساني هدفمند مي توان توسعه بيش از پيش صنعت بيمه را فراهم ساخت.
ریيس شوراي عالي بيمه گفت: برنامه هاي فرهنگي و تبليغاتي شركت هاي بيمه بايد به گونه اي هماهنگ، منسجم و حرفه اي پيش رود تا از قِبَل اين برنامه ها، كل صنعت بيمه منتفع شود و صرفا به فكر تبليغ براي يك شركت نباشيم.
دكتر همتي، از ضرورت تبيين و توضيح خسارت هاي عظيم پرداختي به بيمه گذاران به عنوان يكي ديگر از محورهاي اطلاع رساني صنعت بيمه ياد كرد و گفت: با اطلاع رساني منطقي، مي توان خدمات صنعت بيمه را علاوه بر زيان ديدگان، به عموم مردم نيز معرفي كرد.
همتي، تشكيل مستمر نشست شوراي هماهنگي مديران روابط عمومي صنعت بيمه را اقدامي موثر ارزيابي كرد و گفت: در اين جلسات بايد با همفكري و هم انديشي مطالب لازم براي رسانه ها تهيه شود و از نظر كارشناسي رسانه هاي تخصصي نيز متقابلا استفاده شود.
وي همچنين از تاسيس انجمن هاي صنفي بيمه اي استقبال كرد و از مديران روابط عمومي صنعت بيمه خواست تا با حمايت هاي فكري و مادي خود به اعتلاي اين قبيل انجمن ها كمك كنند.
در ادامه اين مراسم، مصطفي زندي مديركل روابط عمومي بيمه مركزي، با اعطاي لوح به مديران روابط عمومي شركت هاي بيمه "ما"، "حافظ" و "ايران معين"كه آغازگر طرح " ب مثل بيمه " در استان هاي خراسان رضوي، گيلان و مناطق آزاد بودند، تقديركرد.
https://naghdineh.ir/page/16554/
لینک مطلب :
چاپ print version