صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

وزیر اقتصاد در مراسم معارفه رییس کل بیمه مرکزی:

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

نقدینه- وزیر اقتصاد در مراسم معارفه رییس کل جدید بیمه مرکزی گفت: این جلسه برای مصداق این شعر است؛ صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، علی طیب نیا در این مراسم افزود:امین را از افراد شایسته و سالم این جامعه می دانستم و می دانم و امیدوارم هرچه زودتر بتوانم از توان ایشان در صنعت بیمه بهره مند شویم.
وی با بیان این نکته که حضور آقای امین در کسوت ریاست بیمه مرکزی، به انضباط بیشتر و تقویت توان نظارتی و تنظیم گری این سازمان انجامید ادامه داد:اکنون هم به توان آقای همتی برای ادامه این راه اطمینان دارم.
طیب نیا افزود: انتظار دارم تا با حضور رییس کل جدید، موفقیت های آقای امین استمرار پیدا کند و با شتاب بیشتری انجام شود.
وی انتظار خود را از همتی، اقدامات عملی برای ارتقای کیفی و کمی صنعت بیمه ذکر کرد و گفت: برای رسیدن به سطح آرمانی ایفای نقش بیمه مرکزی در اقتصاد، نیازمند تحول جدی مبتنی بر سرمایه انسانی بیمه مرکزی و شرکت های بیمه هستیم.
 
وزیر اقتصاد تاکید کرد: از آقای همتی انتظار دارم تا در کنار ارتقای سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی را که اعتبار و اعتماد است حفظ وارتقا دهد.
وی با بیان این نکته که وزارت اقتصاد نقش ویژه ای برای شرکت بیمه ایران متصور است، ادامه داد: بیمه ایران باید مکمل بیمه مرکزی باشد و به تنوع بخشی به محصولات بیمه ای کمک کند و به عبارتی پیشران ارائه محصولات متنوع و جدید در بازار بیمه کشور باشد.
وی گفت: انتظار داریم نقش جدیدی برای شرکت بیمه ایران تعریف شود.
https://naghdineh.ir/page/16301/
لینک مطلب :
چاپ print version