برپایی همایش سراسری نظام پیشنهادات شبکه بانکی

بهمن ماه انجام می شود

برپایی همایش سراسری نظام پیشنهادات شبکه بانکی

نقدینه- نشست تخصصی نظام پیشنهادات شبکه بانکی کشور به منظور بررسی راهکارها و ایجاد هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری همایش سراسری نظام پیشنهادات شبکه بانکی کشور در بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، در این نشست علی نعمتی، عضو هیأت مدیره پست بانک در این نشست گفت: ایجاد انگیره و نشاط‌ کاری در کارکنان در روند مشتری‌مداری بسیار مؤثر است و حتی نگاه جامعه را به شبکه بانکی کشور عوض می کند.
وی  با مهم‌ارزیابی کردن نظام پیشنهادها و تأکید بر مشارکت فعال درهمایش آتی این نظام و همچنین انتشار دستاوردها و مسائل و پیشنهادها در این همایش و اطلاع‌رسانی دقیق در این خصوص تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این همایش باید افرادی علاقه‌مند و تأثیرگذار بوده و با دانش و آگاهی کافی و ارائه نظرات و پیشنهادهای سازنده به ارتقاء و پیشرفت شبکه بانکی کشور کمک کنند.
عضو هیأت مدیره پست بانک  با ارائه توصیه‌هایی به برگزارکنندگان همایش درخصوص مشارکت فعال، توجه به نظرات و پیشنهادات مطرح شده و ایجاد اتاق فکر و توجه و اهتمام به عملی‌کردن پیشنهادهای مطرح شده جهت اعتمادسازی بیشتر اظهارداشت: برگزاری این همایش و شرکت افراد متخصص و صاحب‌نظر بر جدیت موضوع نظام پیشنهادات افزوده و موجب می‌شود تا به دانش پنهان دسترسی پیدا می‌کنیم.
نعمتی ادامه داد: پیام این همایش، ارتقای نظام پیشنهادات و تأثیرگذاری آن درحوزه‌های مختلف است. بنابراین باید همه مطالب و پیشنهادهای مطرح شده درهمایش مذکور جمع‌آوری و پس از بررسی پیشنهادها و سیاستگذاری آن مورد اجرا قرار گیرد.
فریبرز راحتی، دبیرکمیسیون نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شبکه بانکی کشور و دبیر همایش مذکور هم گزارشی از نظام پذیرش پیشنهادات و همچنین روند برگزاری همایش ارائه کرد و گفت: با اجرای این نظام، دغدغه‌ها رفع و انگیزه‌ها مضاعف می‌شود. براین اساس پیشنهادها و نظرات همه مدیران و کارشناسان موردبررسی و در دستور‌کار قرار خواهدگرفت.
 در ادامه این نشست، نمایندگان بانک‌های ملی، صادرات، توسعه صادرات، صنعت و معدن، مسکن، سپه و همچنین تنی چند از مدیران پست‌بانک ایران نظرات و پیشنهادهای خود را در زمینه نظام پذیرش و برگزاری همایش ارائه دادند.
همایش سراسری نظام پیشنهادهای شبکه بانکی کشور با همکاری مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران طی روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم آبان ماه سال‌جاری برگزار می‌ شود..
 
     

 

https://naghdineh.ir/page/1626/
لینک مطلب :
چاپ print version