حرکت با شتاب موسسه  کوثر در نظام بانکی ادامه دارد

فهیمی پور، قائم مقام موسسه:

حرکت با شتاب موسسه کوثر در نظام بانکی ادامه دارد

نقدینه- قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر اعلام کرد که حرکت این موسسه در نظام بانکی با شتاب ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، فهیمی پور  در مراسم افتتاحیه سومین دوره تخصصی توجیهی رؤسای شعب موسسه اعتباری کوثر با اشاره به روند پرشتاب موسسه در نظام بانکی گفت : موسسه اعتباری کوثر در مدت زمان کم و با نظم و انضباط توانسته مسیر خودش را در رسیدن به قله های موفقیت پیدا کند و با سرعت و دقت به پیشرفت خود ادامه بدهد .

وی با اشاره مراحل دریافت مجوز موسسه از بانک مرکزی اظهار داشت : موسسه توانسته در مدت کمتر از سه سال به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند ، حرکت ما در نظام بانکی با شتاب ادامه دارد و در این روند سعودی دقت ، روحیه جهادی ، تجربه، تخصص و نیروهای جوان و تحصیلکرده نقش بسزایی دارند .

فهیمی پور با تبریک به فراگیران دوره تخصصی توجیهی رؤسای شعب افزود : شما باید خودتان را برای طی کردن مسیری که باید در آن رقابت با بانکها و موسسات اعتباری مجازی که سالها از عمر فعالیت آنها می گذرد آماده کنید و با به روز رسانی علوم خود ، تسلط بر قوانین و بخشنامه های بانک مرکزی ، آگاهی و اشراف بر قوانین بانکداری اسلامی بدون ربا ، به روند پرشتاب موسسه کمک کنید .

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به وجود نیروهای متخصص ، متعهد و ارزشی که دارای روحیه ی جهادی می باشند بیان کرد : ما گردنه های پرپیچ و خم و دشوار این مسیر را پیموده ایم و حال شما که به عنوان سکان داران شعب در سراسر کشور بعد از پایان دوره و موفقیت در آزمونها معرفی خواهید شد ، باید آمادگی رقابت با بانکها و موسسات اعتباری که سالهاست در نظام بانکب فعالیت می کنند ، را داشته باشید .

فهیمی پور با اشاره به شاخصه های یک رئیس شعبه موفق و کارآمد گفت :شما باید با آشنایی برمباحث کنترل و نظارتی ، قراردادن نظم و انضباط به عنوان سرلوحه فعالیت های خود ، آشنایی با به روز ترین مستیل اقتصادی و بانکی ، آشنایی به قوانین مبارزه با پولشویی و تسلط بر قوانین بانکداری اسلامی و شناخت نقاط ضعف و قوت خود ، بتوانید شعبه ای که در آن مشغول به فعالیت می شوید را به بهترین وجه اداره کنید .

وی د به نظم و انضباط کاری اشاره کرد و گفت : در فرمایشات ائمه معصومین (علیهم السلام) هم به نظم در امور بسیار تاکید شده ، امیرالمومنین (علیه السلام) در نهج البلاغه به نظم در امور سفارس و توصیه وما را به فراگیری علم هدایت می کنند ، پس ما که خود را شیعه و مرید این بزرگواران می دانیم باید به این نکات کلیدی و دقیق توجه کنیم تا بتوانیم موفق و نتیجه مطلوبی از تلاش خود بدست بیاوریم . 

سومین دوره تخصصی توجیهی رؤسای شعب موسسه اعتباری کوثر از روز سوم بهمن ماه با حضور کارشناسانی از استان های خراسان رضوی-یزد-البرز-قم-گیلان-شعب مستقل(جلفا)-آذربایجان غربی-آذربایجان شرقی ، در حوزه مرکزی موسسه آغاز شد .

https://naghdineh.ir/page/13240/
لینک مطلب :
چاپ print version