جلسه اصلی شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی با حضور مدیران عامل بانک‌ها در محل دبیرخانه شورای هماهنگی بانک‌ها برگزار شد

جلسه اصلی شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی با حضور مدیران عامل بانک‌ها در محل دبیرخانه شورای هماهنگی بانک‌ها برگزار شد

نقدینه - جلسه اصلی شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی با حضور مدیران عامل بانک‌ها در محل دبیرخانه شورای هماهنگی بانک‌ها برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ،  در این جلسه، ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک ها، ضمن تبریک دهه کرامت و تأکید مجدد بر استفاده از ظرفیت های موجود در جهت تحقق شعار سال، برخی مسائل جاری و موضوعات حائز اهمیت بانک ها را تشریح کرد.

 در ادامه، علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک ها، طبق دستور جلسه، موضوعات مورد بحث در جلسه را تبیین کرد و مدیران حاضر به گفت و گو و تبادل نظر درباره موارد مطرح شده پرداختند.
 

https://naghdineh.ir/page/121335/
لینک مطلب :
چاپ print version