بانک دی گواهینامه بین‌المللی ارتقای سلامت مالی و اداری گرفت

معاون بازرسی و حسابرسی داخلی اعلام کرد:

بانک دی گواهینامه بین‌المللی ارتقای سلامت مالی و اداری گرفت

نقدینه - گواهینامه MBA با گرایش ارتقای سلامت مالی و اداری مورد تایید CB از TUV INTERNATIONAL به بانک دی تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه،  مسعود عابدینی ـ معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی در این زمینه گفت: این گواهینامه و تندیس مرتبط با آن به دلیل ایجاد ساختارهای مناسب جهت اطمینان از پیاده‌سازی رویه‌های تامین سلامت مالی و اداری در بانک دی تقدیم شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این گواهینامه جایزه کاردینلی از CARDINELI BUSINESS AWARDS نیز در کنفرانس علمی "بررسی راه‌های ارتقای سلامت مالی و اداری" که چندی پیش در مشهد مقدس برگزار شد به بانک دی تعلق گرفت.

عابدینی دریافت این گواهینامه و تندیس ارتقای سلامت مالی و اداری از سوی معاونت بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی را افتخاری برای همه کارکنان و مدیریت بانک عنوان کرد و گفت: نظام اداری سالم، نظامی کارآفرین و شاد است که به رفاه و آسایش فکری، جسمی، خشنودی و انگیزش مثبت نیروی انسانی در کنار تولید کالا و ارائه خدمات براساس نیاز واقعی ارباب رجوع و همچنین به کیفیت، کمیت و سودآوری منطقی آن نیز توجه خاص دارد.

معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی با برشمردن برخی از ویژگی‌های نظام اداری سالم افزود: نیروی انسانی شاغل در سازمان‌ها باید افرادی با دانش، مهارت، خشنود و باانگیزه باشند. همچنین نظام‌ها و قوانینی که وضع می‌شوند باید از نقش انگیزنده‌ای برخوردار باشند.

به گفته وی در یک نظام اداری سالم باید به پیشگیری بیش از درمان اهمیت داده شده و جلب رضایت ارباب‌رجوع به عنوان یک اصل پذیرفته شده باشد.

بر اساس این گزارش پیش از این بانک دی در نخستین کنفرانس علمی بررسی راه‌های ارتقاء سلامت مالی و اداری موفق به دریافت تندیس برتر و مدیرعامل بانک نیز به عنوان مدیر برتر در زمینه سلامت سازمانی در حوزه مالی انتخاب شده بودند.

https://naghdineh.ir/page/1198/
لینک مطلب :
چاپ print version