پیاده روی مدیرعامل و کاروان ۴۰ نفره موسسه اعتباری کوثر تا کربلای معلی

اربعین امسال اتفاق می افتد

پیاده روی مدیرعامل و کاروان ۴۰ نفره موسسه اعتباری کوثر تا کربلای معلی

نقدینه-کاروان زائران اربعین حسینی موسسه اعتباری کوثر همچون سال گذشته، مسیر نجف تا کربلا را پیاده طی خواهند کرد .

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، عیسی رضایی مدیرعامل موسسه که از فرماندهان دوران دفاع مقدس است به اتفاق 40 نفر از کارکنان ایثارگر این موسسه ، اواخر هفته جاری به نجف اشرف اعزام و طی برنامه ریزی انجام شده مسیر نجف تا کربلا را به صورت پیاده طی خواهند کرد .

بر اساس این گزارش، شور و شوقی که در ارتباط با این حرکت ماندگار در موسسه اعتباری کوثر ایجاد شده است قابل توصیف نیست .

عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در مورد انگیزه خود و همکارانشان در انجام این حرکت اظهار داشت : سال گذشته برای اولین بار تصمیم گرفتیم برای عرض ارادت به آستان اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و قمر بنی هاشم (علیه السلام) این مسیر را که به نظر من باید نام آن را مسیر عشق نهاد ، با دوستان پیاده طی کنیم به فضل الهی مقدمات کار فراهم شد و با حرکت در مسیری که ملائکه بارها آن را طی کرده اند و با دیدن صحنه های زیبای عبور زائران گام هایمان را مصمم تر برداشتیم.

وی اضافه کرد: وقتی خیل عظیم جمعیتی که بدون انقطاع در حال حرکت بود مشاهده کردیم ، همانجا به دوستان گفتم دنیا باید بیایند و قدرت نمایی بنی هاشم را در مقابل بنی امیه ببیند .

 رضایی گفت : یک زمانی آرزوی  دیدن پوستر حرم امام حسین (علیه السلام) و یا حتی یک مهر تربت کربلا ی اصل را داشتیم  اما حالا محبین اهلبیت (علیهم اسلام) در ایران اسلامی به همراه دیگر زائرین از نقاط مختلف جهان چونان موجی خروشان به سمت کربلا در حرکت هستند و این از عنایات خداوند و لطف خود سیدالشهدا(علیه السلام) است و این هم ناشی از عنایت اهل بیت و صلابت نظام اسلامی ایران است که سربازان دیروز خمینی(ره) و دلدادگان امروز امام خامنه ای به صورت پرشور در آن حضور دارند.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در ادامه به اشتیاق زائدالوصف کارکنان اشاره و افزود : صدها  نفر از امور شعب استان ها مصرانه خواستار پیوستن به این کاروان را بودند که به علت محدودیت و لزوم انجام خدمات بانکی به مردم ، ان شاءالله سفر بقیه دوستان را به آینده موکول کردیم.

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه جلسه ای با حضور زائران در نمازخانه حوزه مرکزی برگزار و آخرین توصیه ها از سوی مسوولان کاروان به دوستان ارائه شد.

امسال کاروان کوثر با برنامه ریزی ، مسیر نجف تا کربلا را به مدت سه روز طی خواهند کرد .

 موسسه اعتباری کوثر در کنار این حرکت فرهنگی با استقرار 3 باجه بانکی در مرزهای مهران ، شلمچه و چزابه و همچنین با استقرار موکب های صلواتی بنا دارد با توزیع صدها هزار بطری آب معدنی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کند.

https://naghdineh.ir/page/11727/
لینک مطلب :
چاپ print version