مدیر کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران عهده‌دار راهبردهای جدید شد

مدیر کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران عهده‌دار راهبردهای جدید شد

​نقدینه - مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران با حکم مدیرعامل و اتخاذ رویکردهای نوین استفاده از حداکثر ظرفیت قابلیت‌ها، محصولات و خدمات بانک، مسئولیت جدید اداره کل روابط‌‌عمومی را در تحقق اهداف بلند بانک عهده‌دار شد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، ادریس سالاری در حکمی از سوی محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به سرپرستی اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران منصوب و طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک معارفه شد.

دستیابی به اهداف بانک در حوزه ارتقای جایگاه در نظام بانکی و حمایت از اشتغال و تولید، افزایش سرمایه، ارتقای سهم از بازار، توسعه فناوری‌های اطلاعات، توسعه و ترویج محصولات استراتژیک، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی، حفاظت از منافع سهامداران و ذی‌نفعان و همچنین ارتقای جایگاه بانک صادرات ایران در میان مردم، از جمله رویکردهایی است که روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در دوره جدید دنبال خواهد کرد.

همچنین مهدی پاسندی که تا پیش از این، مسئولیت سرپرستی اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران را بر عهده داشت، به عنوان سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی منصوب شد.

ادریس سالاری دانشجوی دکتری علوم سیاسی، مدیر کل روابط‌عمومی استانداری زنجان، مدیر کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه سرمد، مدیرکل روابط‌عمومی بیمه ملت و معاون اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.​

3R7A7048.JPG

3R7A7061.JPG


3R7A7006.JPG 


https://naghdineh.ir/page/113414/
لینک مطلب :
چاپ print version