مشارکت بانک کشاورزی در احداث دبیرستان پسرانه در مریوان

مشارکت بانک کشاورزی در احداث دبیرستان پسرانه در مریوان

نقدینه - بانک کشاورزی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و با هدف کمک به توسعه زیرساخت ها و امکانات آموزشی، در ساخت یک دبیرستان پسرانه در روستای موسک شهرستان مریوان مشارکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، این اقدام بانک کشاورزی در راستای تقویت و توسعه زیرساخت های آموزشی در مناطق کمتر برخوردار و با هدف تحقق برنامه های این بانک برای ارتقای کیفیت زندگی جوامع روستایی انجام شده است.

دبیرستان مذکور با بهره گیری از استانداردهای روز آموزشی و فضایی مناسب، امکان دسترسی به آموزش های با کیفیت و فرصت های تحصیلی بیشتر را برای دانش آموزان این منطقه فراهم خواهد کرد.

این گزارش می افزاید: بانک کشاورزی علاوه بر تامین منابع مالی، در طراحی و نظارت بر ساخت این پروژه نیز نقش فعالی ایفا کرده و هدف اصلی آن، ایجاد محیطی امن و استاندارد برای آموزش نسل های آینده است.

این بانک همواره تلاش کرده است تا با مشارکت در پروژه های آموزشی، ورزشی و بهداشتی در مناطق مختلف کشور، به ارتقای سطح فرهنگ و آموزش و همچنین سلامت و رفاه عمومی کمک کند.

بنابراین گزارش، احداث این دبیرستان تنها یکی از نمونه های متعدد ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک کشاورزی در سطح کشور است. این بانک با باور به این که سرمایه گذاری در آموزش و پرورش زیربنای توسعه پایدار است، امیدوار است با مشارکت در این پروژه ها، نقشی موثر در کاهش محرومیت های آموزشی ایفا کند.

کمک به ساخت، توسعه، تجهیز و بازسازی هفت مدرسه در استان های آذربایجان شرقی، سمنان، خراسان شمالی و سیستان بلوچستان و نیز ساخت یک واحد گاوداری و یک استخر پرورش ماهی و تجهیز چاه کشاورزی با هدف استفاده به صورت کارگاه آموزشی در استان خراسان شمالی بخشی از نمونه اقدامات بانک کشاورزی در زمینه توسعه فضاهای آموزشی در سطح کشور است.

این بانک همچنین در زمینه تجهیز مدارس نیز در نقاط مختلف کشور کمک هایی به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرده است که از آن جمله می توان به اهدای دوربین های حفاظتی در استان یزد ، اهدای میز و صندلی اداری، کمد و فایل، اجاق گاز و میز کامپیوتر در استان چهارمحال و بختیاری، اهدای کولر گازی در استان هرمزگان، پرداخت بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال در استان البرز، اهدای صندلی و رایانه در استان قزوین و اهدای مبلغ سیصد میلیون ریال در استان خوزستان اشاره کرد.

https://naghdineh.ir/page/113381/
لینک مطلب :
چاپ print version