اعطای گواهی عملکرد برتر در مدیریت ریسک سازمانی به بانک ملت

در اولین کنفرانس ملی مدیریت ریسک سازمانی صورت گرفت:

اعطای گواهی عملکرد برتر در مدیریت ریسک سازمانی به بانک ملت

نقدینه- بانک ملت با حضور در اولین کنفرانس ملی مدیریت ریسک سازمانی توانست عنوان بانک برتر را کشور در به کارگیری و نهادینه سازی راهبردها و راهکارهای مدیریت ریسک سازمانی در همه سطوح و فعالیت ها کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، دکتر عالی نژاد مدیر ریسک تطبیق بانک توسعه و تجارت اکو، به نمایندگی از برگزار کنندگان کنفرانس با قدردانی از علی رستگار مدیرعامل بانک ملت و اعضای هیات مدیره، این بانک را به عنوان بانک برتر و موفق در زمینه مدیریت ریسک اعلام کرد و معرفی بانک ملت به عنوان الگو توسعه مدیریت ریسک در سیستم بانکی را دستاورد اولین کنفرانس ملی مدیریت ریسک سازمانی دانست.
بر اساس این گزارش، بانک ملت در این کنفرانس موفق به دریافت گواهی عملکرد برتر در مدیریت ریسک سازمانی شد.
کنفرانس مدیریت ریسک سازمانی در روز چهارشنبه ۲۰ آبان ماه سال جاری در محل همایش های مرکز مدیریت صنعتی  با حضور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک ها، بیمه ها، شرکت های سرمایه گذاری و ... نیز مدیران و کارشناسان داخلی و خارجی از کشورهای استرالیا، ترکیه و انگلیس برگزار شد.
این گزارش حاکی است، پنل تخصصی مدیریت ریسک سازمانی در صنعت بانکی کشور هم با ریاست بانک ملت و با حضور سایر بانک های کشور برگزار شد که در این پنل بانک ملت به عنوان نمونه موفق و پیشرو در سیستم بانکی کشور معرفی شد.
https://naghdineh.ir/page/11306/
لینک مطلب :
چاپ print version