ابلاغ دستورالعمل وام 60 میلیونی به بانک مسکن تاهفته آینده

مقام مسئول بانک مسکن خبر داد:

ابلاغ دستورالعمل وام 60 میلیونی به بانک مسکن تاهفته آینده

نقدینه-مدیرروابط عمومی بانک مسکن با اشاره به این‌که بخشنامه ابلاغیه بانک مرکزی در خصوص وام 60 میلیون تومانی خرید و ساخت مسکن دارای ابهاماتی بود، گفت:‌ در این‌باره به بانک مرکزی نامه نوشته‌ایم و امیدواریم اوایل هفته آینده دستورالعمل این وام به شعب ابلاغ شود.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، مسعود ایزدی افزود: بانک مرکزی اوایل هفته گذشته بخشنامه افزایش سقف تسهیلات خرید و ساختت مسکن از محل اوراق حق تقدم به 60 میلیون تومان را به بانک مسکن ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: اما این بخشنامه دارای ابهامات، جزئیات و ملاحظاتی از سوی بانک مسکن بود که طی یک نامه آنها را برای اصلاح به بانک مرکزی اعلام کردیم.

وی با بیان این‌که زمان اجرا، نرخ سود، و نرخ سپرده قانونی از جمله ابهاماتی است که در بخشنامه بانک مرکزی بود، به تسنیم گفت: یکی دیگر از ابهامات بخشنامه بانک مرکزی مربوط به سپرده‌گذاران قبلی است که آیا این وام 60 میلیون تومانی شامل حال آنها می شود یا خیر.

وی تاکید کرد: منتظر اصلاح بخشنامه مذکور هستیم و بلافاصله آنرا به شعب بانک مسکن برای اجرا ابلاغ خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی بانک مسکن ابراز امیدواری کرد اوایل هفته آینده دستورالعمل اجرایی وام 60 میلیون تومانی خرید و ساخت از محل اوراق حق تقدم به شعب این بانک ابلاغ شود.

https://naghdineh.ir/page/11243/
لینک مطلب :
چاپ print version