حضور مرکز نوآوری بیمه معلم در دومین کنگره موبایل ایران

حضور مرکز نوآوری بیمه معلم در دومین کنگره موبایل ایران

نقدینه - مگنت، مرکز نوآوری بیمه معلم، در پنل تخصصی «موبایل و صنعت بیمه» در دومین کنگره موبایل ایران به عنوان تنها رویداد مستقل زیست‌بوم موبایل و ارتباطات کشور حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، دومین کنگره موبایل ایران در تاریخ ۲۶ الی ۳۰ شهریورماه با هدف معرفی تازه‌های تکنولوژی، پایش ایده‌های نوآورانه، معرفی دستاوردها، توانمندی‌های داخلی در حوزه تولید تلفن همراه و نرم‌افزار و خدمات دولت الترونیک بر بستر موبایل با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان این حوزه در قالب پنل‌ها و سمینارهای تخصصی برگزار شد و مرکز نوآوری بیمه معلم به دعوت دبیر کمیته علمی و پژوهشی این کنگره در آن حضور پیدا کرد.

در پنل تخصصی «موبایل و صنعت بیمه»، محمدرضا میری، سرپرست مرکز نوآوری و بابک قهرمانی، معاون مدیر مرکز نوآوری بیمه معلم، به معرفی اهداف و فرآیند ارائه خدمات مگنت به استارتاپ‌ها پرداختند و به پرسش‌های حاضران در خصوص فرآیند همکاری استارتاپ‌ها با صنعت بیمه پاسخ دادند. در ادامه این نشست، از وب‌سایت جدید مرکز نوآوری بیمه معلم رونمایی شد.

حضور مدیر و معاون مرکز نوآوری بیمه معلم در این پنل، فرصتی برای تشریح چشم‌انداز و اهمیت حضور بیمه معلم در اکوسیستم نوآوری و بررسی توانمندی‌های این شرکت بیمه‌ در اکوسیستم مولد و نوآورانه موبایل و ارتباطات کشور بود.

مگنت با هدف تسهیل فرآیندهای بیمه‌ای و ایجاد بستر مناسب برای ایده‌های نوین، به دنبال ایجاد تحول در این صنعت است.

https://naghdineh.ir/page/112344/
لینک مطلب :
چاپ print version