پیام تسلیت سرپرست بانک در پی شهادت سید حسن نصرالله

پیام تسلیت سرپرست بانک در پی شهادت سید حسن نصرالله

 

بسم الله الرحمن الرحیم  
"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ" (آل عمران: 169)

مجاهد نستوه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و فرمانده شجاع و مدافع مظلومان، که همواره در صف مقدم جهاد علیه اشغالگری و ظلم ایستاده بود، امروز به قافله شهدا پیوست و نام خود را جاودانه ساخت. این جنایت وحشیانه و ناجوانمردانه، سندی دیگر از خصومت و کینه ورزی این رژیم خون خوار با مقاومت و مجاهدت در راه حق و آزادی است.
باند جنایتکار صهیونیستی با این اقدام ننگین، یک بار دیگر چهره زشت و سرشت پلید خود را به نمایش گذاشت. اما بی شک، خون پاک این شهید والا مقام، همچون آتشی مقدس در دل های ملت های آزاده شعله ور خواهد شد و اراده آنها برای انتقام از این رژیم منحوس را قوی تر خواهد کرد.
ملت های آزاده و مجاهدان راه حق، امروز بیش از همیشه متحد و یک دل خواهند بود. این شهادت، نقطه ای تازه در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی است و هیچ جنایتی نمی تواند مانع از پیروزی نهایی حق بر باطل شود.
اینجانب، این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان، حزب الله لبنان و تمامی ملت های مقاوم و آزادی خواه تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات طلب می ‌کنم.
وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

https://naghdineh.ir/page/112269/
لینک مطلب :
چاپ print version