کارمندی بانک شغلی پراضطراب است

نماینده اردستان در مجلس:

کارمندی بانک شغلی پراضطراب است

نقدینه -  نماینده اردستان گفت: کارمند بانک هم جزئی از آحاد جامعه است و می‌تواند وام ازدواج، وام مسکن، وام تعمیر خانه و یا دیگر وام‌های متعارف و مرسوم در جامعه را درخواست دهد؛ او جدا از این جامعه که نیست و حق و حقوقی دارد و چون کارمند بانک است نباید او را محروم کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، احمد  بخشایش نماینده مردم اردستان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت و گو با خبرگزاری موج گفت : کارمند بانک هم جزئی از آحاد جامعه است و می‌تواند وام ازدواج، وام مسکن، وام تعمیر خانه و یا دیگر وام‌های متعارف و مرسوم در جامعه را درخواست دهد؛ او جدا از این جامعه که نیست و حق و حقوقی دارد و چون کارمند بانک است نباید او را محروم کرد.
وی افزود: وقتی جامعه ملتهب و دوقطبی درآن حاکم است گاهی اوقات تحت عناوین مختلف موضوعاتی مطرح می‌شود ولی در این شرایط دریافت وام توسط کارمندان بانک نوعی خط انحرافی است که ارزش مطرح شدن ندارد.
بخشایش با تاکید بر این نگته که دریافت وام توسط کارمندان بانک امری عادی است و اصلاً نیازی به این همه حاشیه‌سازی نبود ادامه داد: کارمندان بانک شغل پرریسکی دارند و برای اینکه آن‌ها را تشویق به ادامه کار کنیم باید تسهیلات و مزایایی به آن‌ها داد.
وی گفت: اگر تخلفی هم رخ داده باید نهادهای ذیربط به این تخلف رسیدگی کند ولی تا آنجایی که من می‌دانم کارمندان بانک‌ها محدودیت برای دریافت وام دارند و حتی وثایقی که قرار می‌دهند سخت‌گیرانه است.
به گفته این نماینده مجلس، افراط و تفریط همیشه گمراه‌کننده است و نباید کارمندان بانک را تضعیف کنیم.

https://naghdineh.ir/page/111758/
لینک مطلب :
چاپ print version