مجلس برای تصویب قانون جدید بیمه شخص ثالث آماده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مجلس برای تصویب قانون جدید بیمه شخص ثالث آماده است

نقدینه- عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم فلاورجان در مجلس درباره آخرین وضعیت بررسی قانون جدید بیمه شخص ثالث را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در این باره گفت: دیروز که بحث تغییر دستور قانون شخص ثالث در صحن علنی مجلس مطرح بود، پس از صحبت با نمایندگان محترم، زمینه را برای تصویب نهایی قانون شخص ثالث فراهم دیدم؛ لذا امیدواریم این قانون به زودی در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی برسد.

وی خاطر نشان کرد: قانون جدید بیمه شخص ثالث از مدت ها قبل در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار گرفته بود. اما به دلیل اینکه طرح ها و لوایح زیادی قبل از قانون شخص ثالث در دستور کار مجلس قرار داشت، بررسی این قانون به تاخیر افتاده بود.

وی ادامه داد: بیش از 50 نفر از نمایندگان محترم مجلس بررسی خارج از نوبت قانون شخص ثالث را امضا کردند؛ چرا که با توجه به دوبار تمدید قانون شخص ثالث، عدم تصویب دائمی شدن این قانون مشکل ساز خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: نمایندگان مجلس به بررسی بدون نوبت این قانون رای دادند. اگر ان شاءالله موادی که در کمیسیون اقتصادی بررسی و تصویب شده است، در صحن علنی هم به تصویب برسد، مشکلات مرتبط با شخص ثالث برطرف خواهد شد.

نماینده مردم فلاورجان با اشاره به اینکه اکنون افراد زیادی به علت تصادف و نقص قانون با مشکل مواجه شده اند،‌ تصریح کرد: با تصویب قانون جدید شخص ثالث، مشکلات مربوطه قطعا برطرف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تصویب قانون جدید شخص ثالث نیاز کشور است، به "صدای صنعت" گفت: عدم تصویب این قانون مشکل ساز خواهد بود. لذا امیدواریم قانون شخص ثالث از تاریخ جلسه بعدی صحن علنی ( 24 آبان ماه) ظرف مدت یک هفته بررسی و تصویب شده و مشکلات این قانون برای همیشه حل و فصل شود.

حجت الاسلام موسوی لارگانی در پایان گفت: دیروز که بحث تغییر دستور قانون شخص ثالث در صحن علنی مجلس مطرح بود، پس از صحبت با نمایندگان محترم، زمینه را برای تصویب نهایی قانون شخص ثالث فراهم دیدم؛ لذا امیدواریم این قانون به زودی در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی برسد.

https://naghdineh.ir/page/11039/
لینک مطلب :
چاپ print version