ثامن، حواله الکترونیک را راه انداخت

برای رفاه حال هموطنان

ثامن، حواله الکترونیک را راه انداخت

نقدینه- موسسه اعتباری ثامن برای رفاه حال هموطنان، خدمتی نوین با نام حواله الکترونیک ثامن را روانه بازار کرد.

 به گزارش پایگاه خبری نقدینه،تا به حال برای همه شما پیش آمده است، که بدون پول و کارت های بانکی در خیابان های شهر گیر افتاده باشید. عصبانیت و استیصال یکی از شایع ترین نشانه ها در این شرایط است، اما دیگر نگران نباشید. خدمت نوین موسسه ثامن مشکل شما را حل خواهد کرد.

فقط کافی است با یکی از اطرافیان خود که در موسسه ثامن حساب دارند، تماس بگیرید و از آنها بخواهید، پای دستگاه خود پرداز ثامن بروند و با ورود به منوی سایر خدمات در عابربانک های این موسسه و انتخاب خرید حواله الکترونیک در این منو مبلغ مورد درخواست شما  تا حداکثر سقف 5 میلیون ریال را وارد و در انتها به صفحه ورود رمز، منتقل و با وارد کردن یک رمز 6 رقمی و تائید اطلاعات، حواله را خریداری کنند .

حتی این امکان برای خریدار حواله در نظر گرفته شده که با انتخاب گزینه ارسال حواله به دیگران و وارد کردن، شماره تلفن همراه شخص مورد نظردر این بخش، اطلاعات حواله از طریق موسسه به صورت مستقیم و با پیامک به شما ارسال و یا بعد از تایید اطلاعات، رسید حواله را خود شخص خریدار، دریافت و اطلاعات مورد نظر را برای شما پیامک کند .

شما هم می توانید بدون هیچ مشکلی و بدون همراه داشتن هر نوع کارت شتابی به یکی از خوپردازهای موسسه ثامن مراجعه و با انتخاب منوی، نقد حواله الکترونیکی در صفحه اول خود پردازهای این موسسه و وارد کردن شماره و رمزحواله، مبلغ مورد نظر را دریافت کنید.

 در روز می توان بدون محدودیت تا سقف 5 میلیون ریال، از خودپردازهای ثامن حواله خریداری کرد ومدت زمان برای استفاده از هر حواله هفت روز است و بعد از زمان انقضا، دیگر قابلیت نقد شوندگی ندارد ومبلغ مورد نظر به حساب خریدار بازگشت داده می شود.

همچنین خرید این حواله می تواند در چند مرحله و حداکثر تا سقف مبلغ 5 میلیون ریال صورت بگیرد که امکان نقد شوندگی و دریافت در یک مرحله، در خودپردازهای این موسسه برای آن فراهم شده است.

یکی دیگر از کاربردهای این خدمت، زمانی است که کارت ثامن همراه دارید، اما به پول نقد تا سقف 10 میلیون ریال نیزمحتاج هستید، می توانید مبلغ 5 میلیون ریال را به صورت حواله الکترونیک و 5 میلیون ریال را به صورت مستقیم از کارتهای ثامن، از خودپردازهای این موسسه دریافت و نیاز خود به نقدینگی را برطرف کنید.

 

https://naghdineh.ir/page/10225/
لینک مطلب :
چاپ print version