امکان خرید حواله الکترونیکی ثامن تا سقف 5 میلیون ریال

امکان خرید حواله الکترونیکی ثامن تا سقف 5 میلیون ریال

نقدینه- موسسه اعتباری ثامن حواله الکترونیکی ثامن تا سقف 5 میلیون ریال را روانه بازار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، تا به حال براي همه شما پيش آمده است، که بدون پول و کارت هاي بانکي در خيابان هاي شهر گير افتاده باشيد. عصبانيت و استيصال يکي از شايع ترين نشانه ها در اين شرايط است، اما ديگر نگران نباشيد. خدمت نوين موسسه ثامن مشکل شما را حل خواهد کرد.

حال کافي است با يکي از اطرافيان خود که در اين موسسه حساب دارند، تماس بگيريد واز آنها بخواهيد، پاي دستگاه خود پرداز ثامن بروند و با ورود به منوي ساير خدمات درعابربانک هاي اين موسسه و انتخاب خريد حواله الکترونيکي در اين منو مبلغ مورد درخواست شما تا حداکثر سقف 5 ميليون ريال را وارد و در انتها به صفحه ورود رمز، منتقل و با وارد کردن يک رمز 6 رقمي و تائيد اطلاعات، حواله را خريداري کنند .

حتي اين امکان براي خريدار حواله در نظر گرفته شده که با انتخاب گزينه ارسال حواله به ديگران و وارد کردن، شماره تلفن همراه شخص مورد نظردر اين بخش، اطلاعات حواله از طريق موسسه به صورت مستقيم و با پيامک به شما ارسال و يا بعد از تاييد اطلاعات، رسيد حواله را خود شخص خريدار، دريافت و اطلاعات مورد نظر را براي شما پيامک کند .

شما هم مي توانيد با مراجعه به يکي از خوپردازهاي موسسه ثامن و با انتخاب منوي حواله الکترونيکي در صفحه اول خود پردازهاي اين موسسه و وارد کردن شماره و رمزحواله، مبلغ مورد نظر را دريافت کنيد.

گفتني است مدت زمان براي استفاده از هر حواله هفت روز است و بعد از زمان انقضاء ديگر قابليت نقد شوندگي ندارد ومبلغ مورد نظر به حساب خريدار بازگشت داده مي شود.

همچنين شايان ذکراست که خريد اين حواله مي تواند در چند مرحله و حداکثر تا سقف مبلغ 5 ميليون ريال صورت بگيرد که امکان نقد شوندگي و دريافت در يک مرحله، در خودپردازهاي اين موسسه براي آن فراهم شده است.

يکي ديگر از کاربردهاي اين خدمت، زماني است که کارت ثامن همراه داريد، اما به پول نقد تا سقف 10ميليون ريال نيزمحتاج هستيد،مي توانيد مبلغ 5 ميليون ريال را به صورت حواله الکترونيکي و 5 ميليون ريال را به صورت مستقيم از کارت‌هاي ثامن، از خودپردازهاي اين موسسه دريافت و نياز خود به نقدينگي را برطرف کنيد.

 

https://naghdineh.ir/page/10161/
لینک مطلب :
چاپ print version