2
آخرین خبرها
چهارشنبه 8 مرداد 1404


نقدینه - دکتر کولیوند استاندار سمنان، در جریان بازدید از شعبه بلوار ۱۷ شهریور بانک سپه، از تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی کارکنان این بانک در مقابله با حمله سایبری اخیر تقدیر کرد.


به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، دکتر کولیوند استاندار سمنان در این بازدید با اشاره به حمله سایبری به زیرساخت‌های بانک سپه، این بانک را یکی از نهادهای راهبردی در اقتصاد کشور دانست و اظهار داشت: با تدابیر هوشمندانه مدیران و تلاش‌های مستمر کارکنان، بانک سپه توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شرایط خدمت‌رسانی به مشتریان را به حالت عادی بازگرداند.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان سمنان، این اقدام را نشانگر آمادگی، انسجام و توانمندی نظام بانکی کشور در مواجهه با تهدیدات پیچیده دانست و افزود: پاسخ قاطع و مدبرانه بانک سپه به بحران اخیر، موجب تقویت اعتماد عمومی و تاب‌آوری اقتصادی کشور شد.
دکتر کولیوند همچنین در جمع کارکنان بانک سپه، ضمن آرزوی توفیق، از خدمات آنان در حفظ آرامش، پاسخگویی مستمر به مشتریان و تداوم ارائه خدمات در شرایط سخت تقدیر کرد.

<###dynamic-0###>

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری نقدینه است.