پیش بینی سقوط طلا تا 1050 دلار

از سوی بانک «یو بی اس» انجام شد

پیش بینی سقوط طلا تا 1050 دلار

نقدینه-قیمت طلا دیروز و امروز در بازارهای جهانی با افزایش نسبی روبرو شد و نزدیک به بالاترین رقم در سه هفته اخیر رسید، اما با این وجود بانک «یو بی اس» پیش بینی ناامیدکننده از روند قیمت اونس طلا در یک ماه آینده ارائه داده است.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه،  بهای هر اونس طلا در حال حاضر روی رقم ۱۱۱۷ دلار قرار دارد، این در شرایطی است که این فلز گران بها دیروز برای لحظاتی قیمت بیش از ۱۱۱۹ دلار را تجربه کرد که این رقم بالاترین رکورد از ۲۰ جولای به شمار می رود.

 پس از تصمیم غیر منتظره چین برای کاهش دو درصدی ارزش یوان در برابر دلار، نگرانی های بین المللی نسبت به وقوع جنگ ارزی در جهان تشدید شده و این مساله افت شاخص سهام و در نتیجه رشد طلا را در پی داشته است.

 این در حالی است که به عقیده برخی از تحلیلگران بازار جهانی طلا این رشد قیمت موقتی است و در همین راستا بانک «یو بی اس» در تازه ترین پیش بینی خود این رقم را تا یک ماه آینده ۱۰۵۰ دلار پیش بینی کرده است.

به گزارش رویترز همچنین تحلیلگران موسسه یو بی اس تاکید کردند که پیش بینی جدید خود نسبت به قیمت جهانی طلا را براساس واقعیت ها و شرایط موجود در بازارهای بین المللی ارائه کرده اند.

به اعتقاد تحلیلگران یو بی اس روند نزولی قیمت طلا با نزدیک شدن به زمان برگزاری نشست سپتامبر فدرال رزرو آمریکا تشدید خواهد شد و قیمت طلا تا یک ماه آینده به ۱۰۵۰ دلار خواهد رسید.

https://naghdineh.ir/page/8653/
لینک مطلب :
چاپ print version