تقدیر شهردار تهران از بانک تجارت

تقدیر شهردار تهران از بانک تجارت

نقدینه-قالیباف شهردار تهران با اعطاء تندیس و تقدیرنامه‌ای به مقدم مدیرعامل بانک تجارت، از حضور این بانک در دومین فن‌بازار تخصصی و نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، شهردار تهران در این تقدیرنامه با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه فوق از جمله ایجاد بستری برای فعالیت کارآفرینان، ابراز امیدواری کرده است بانک تجارت درجهت مهیا کردن بسترهای اقتصاد مقاومتی موفق باشد.

در این تقدیرنامه همچنین بر اهمیت و نقش اساسی کارآفرینی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی های تکنولوژیک کشور اشاره شده و افزوده شده است: کارآفرینی از بهترین پیامدهای اقتصادی در جوامع بوده که رشد اقتصادی کشورها را تسریع کرده و آثار اجتماعی بسیاری را با خود به  همراه خواهد داشت.
بانک تجارت با حضور در این نمایشگاه به معرفی خدمات پرداخت آنلاین و آفلاین (کارت های دارای RFID) توسط شرکت سیمرغ تجارت پرداخت. این بانک همچنین آمادگی این را دارد تا از طریق شرکت سیمرغ تجارت در سطح گسترده به ارائه تجارت کارت‌ها با قابلیت پرداخت‌های خرد شهری از جمله کرایه تاکسی، پارکومتر، اتوبوس و مترو بپردازد.
گفتنی است، شرکت‌های حاضر در دومین فن‌بازار تخصصی و نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری، به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه خدمات شهری از جمله، روش‌های پرداخت خرد شهری، انواع سنگفرش‌ها، چراغ‌های کم مصرف شهری، نماهای تزئینی و فضای سبز شهری و روش‌های جدید در مدیریت بحران‌ها پرداختند.
دومین فن بازار تخصصی و نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری شهرداری تهران از شنبه هفدهم الی دوشنبه نوزدهم مردادماه با حضور بانک تجارت برگزار شد.

https://naghdineh.ir/page/8646/
لینک مطلب :
چاپ print version