برنامه های «تعاون» برای سال 1400 چیست؟

برنامه های «تعاون» برای سال 1400 چیست؟

نقدینه - مظلومی همسو با برنامه های استراتژیک، اعلام کرد بیمه تعاون بنا دارد در سال 1400 اقدامات متعددی را برای ارتقا شاخص ها در این شرکت اجرایی کند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری نقدینه ، بر اساس اعلام یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون این شرکت بناد دارد که در سال 1400 به به سهم بازار بیش از 1درصد دست یابد.

 

 

از سوی دیگر افزایش سرمایه تا مبلغ 5000 میلیارد ریال که در دست اجرا قرار دارد یکی از دیگر از مواردی بود که مظلومی به آن اشاره کرد.
مدیرعامل بیمه تعاون افزایش ارزش جدید برای سهامداران از طریق اخذ مجوز قبول اتکائی را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که شرکت بنا دارد گام های اجرایی در این زمینه را بردارد.
مظلومی توسعه برند و بازار از طریق تبلیغات، معرفی محصولات نوین، تجهیز ساختمان جدید، بهبود و توسعه سازمان فروش بیمه های زندگی، افزایش تعداد نمایندگیها را از دیگر برنامه هایی دانست که هیات مدیره با جدیت دنبال خواهد کرد.
او می گوید: افزایش بهره وری سازمان از طریق درجه بندی شعب، مدیریت فرایندها و تعمیق پیاده سازی مدل تعالی سازمانی و حضور در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی از دیگر برنامه های اجرایی بیمه تعاون در سال جاری است.

مظلومی در پایان گفت: هیئت مدیره امیدوار اسـت در سـایه حمایت کلیه سـهامداران و با اتکا بر نیروی انسـانی خبره و با انگیزه بیمه تعاون به تمامی اهداف تعیین شده دست یابد.

https://naghdineh.ir/page/72510/
لینک مطلب :
چاپ print version