با عملکرد چشم گیر خراسان رضوی در تولید تجهیزات مبارزه با بیماری کرونا، نیاز سایر استان ها به تجهیزات مبارزه با این بیماری برطرف شد

وزیر اقتصاد در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در سال جاری با حضور معاون اول رییس جمهور

با عملکرد چشم گیر خراسان رضوی در تولید تجهیزات مبارزه با بیماری کرونا، نیاز سایر استان ها به تجهیزات مبارزه با این بیماری برطرف شد

نقدینه - وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولین جلسه اقتصاد مقاومتی سال 1400 استان خراسان رضوی که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد اظهار داشت: عملکرد چشم گیر تولید تجهیزات مبارزه با بیماری کرونا در استان خراسان رضوی، نیاز سایر استان های کشور را نیز برطرف کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، دکتر فرهاد دژپسند در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه گمرک جمهوری اسلامی و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران در ستاد اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی در سال گذشته گفت: این تفاهم نامه منجر به تأمین مالی ١٥ دستگاه ایکس ری در دهه فجر سال 1399 برای کل کشور شد.
وی افزود: کارگروه ویژه تأمین مالی برای طرح های اولویت دار استان خراسان رضوی در اواخر سال ١٣٩٨ تشکیل شد و به صورت ویژه با مشارکت مسئولان ملی و استانی در حال فعالیت است.
در این جلسه از ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی به عنوان ستادی که فراتر از سطح کشور فعالیت کرده یاد گردید و تصریح شد، این ستاد رتبه اول در جلسات و رتبه دوم در مصوبات در کل کشور را دارا است.
شایان ذکر است، در ادامه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، واحد گندله سازی با عنوان آروند نوین رشتخوار، با اشتغالزایی ١٥٢ نفر در شهرستان رشتخوار، به صورت وبیناری افتتاح شد.

https://naghdineh.ir/page/67972/
لینک مطلب :
چاپ print version