حضور بانک قرض الحسنه رسالت در آیین اعطای نشان جهانی خادم المصطفی

حضور بانک قرض الحسنه رسالت در آیین اعطای نشان جهانی خادم المصطفی

نقدینه - بانک قرض الحسنه رسالت با عمل به مسئولیت اجتماعی خود در مراسم آیین اعطای نشان جهانی خادم المصطفی (ص) حضور بهم رسانید.

 به گزارش پایگاه خبری نقدینه ،  مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این مراسم گفت: ایده همکاری با بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) از سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است و مفتخریم به عنوان یکی از اعضای هیات موسس در کنار این عزیزان حضور  داشته باشیم.

محمدحسین حسین زاده افزود: این بنیاد در توسعه علم وفناوری گام برداشته و از این جهت نیز خرسندیم که در کنار قهرمانانی از جنس علم و فرهنگ و خیرانی بزرگ در جهان اسلام هستیم. در این مراسم از برگزیدگان و همچنین  خانواده درگذشتگان عضو جامعه خادم المصطفی(ص) با اهدای تندیس تجلیل شد.

جایزه مصطفی در راستای تجلیل از دانشمندان برجسته و زمینه‌سازی همکاری و توسعه علمی و فناوری در جهان، جایزه مصطفی به عنوان یکی از نمادهای شایستگی و برتری علمی در سطح جهان در سال ۱۳۹۱ به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید. این جایزه که به صورت دوسالانه به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود، به اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق می‌گیرد که توسط افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری ارائه شده و زمینه‌ساز بهبود زندگی بشریت باشد.

https://naghdineh.ir/page/66449/
لینک مطلب :
چاپ print version